کتابت وصیت نامه سردار دلها توسط انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان اردبیل

رئیس انجمن خوشنویسان بسیج هنرمندان اردبیل از کتابت وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل خبرداد و گفت: این کتابت در صفحه ای به ابعاد صد در هفتاد سانتیمتر انجام گرفت.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۱۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

کتابت وصیت نامه سردار دلها توسط انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان اردبیلبه گزارش روابط عمویم سازمان بسیج هنرمندان کشور، بهمن حیدری عضو انجمن خوشنویسان بسیج هنرمندان اردبیل از کتابت وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل خبرداد و گفت: این کتابت در صفحه ای به ابعاد صد در هفتاد سانتیمتر انجام گرفت.

5642

وی با بیان اینکه وصیت نامه حاج قاسم بالغ بر 28 صفحه بود، گفت: علاوه بر کتابت این گنجینه نفیس، گزیده جملات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به صورت اثر هنری خلق و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.
حیدری در ادامه سخنان خود به بیان هدف از خلق آثار هنری با موضوع وصیت نامه حاج قاسم پرداخت و گفت: کتابت سخنانی که صاحب آن از پرنفوذترین و تاثیرگذارترین مردان روزگار است، خود گویای اهمیت و هدف این کار است.

5265

وی با بیان اینکه سعی کردم با هنر ناچیز خود سخنان هنرمند واقعی معاصر را به تصویر بکشم، خاطرنشان کرد:این کتابت مورد تایید اساتید هنر خوشنویسی نیز قرار گرفته  و جزو شاخصه های هنر خوشنویسی نیز مطرح شده است.

استاد ممتاز خوشنویسی استان اردبیل که عمر خود را صرف کتابت منابع اسلامی و احادیث در مساجد و اماکن متبرکه کرده است به بیان لحظات کتابت وصیت نامه حاج قاسک نیز اشاره کرد و گفت: زمانیکه به کتابت این اثر می پرداختمناخودآگاه نیروی هنری مضاعف در من ایجاد می شد و قلم خود به حرکت در می آمد و بر کاغذ نقش مبست.

412

وی با بیان اینکه لحظات کتابت وصیت نامه حاج قاسم وصف شدنی نیست، گفت: یقین دارم وصیت نامه حاج قاسم به همان اندازه نفس وی تاثیر در جامعه تاثیرگذار است و افتخار می کنم که جزو اولین نفراتی هستم که به کتابت سخنان گوهربار حاج قاسم نصیب من شد.

584

 

541254


انتهای پیام/

ارسال نظرات