خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

باید اهمیت بزرگداشت انقلاب به نسل جوان و آینده بازگو شود

تبریز- معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید این روز ها را که دست امداد الهی به وضوح درآن دیده شد با برنامه های مختلف گرامی داشت و به نسل های آینده اهمیت این پیروزی را یادآور شویم.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۳۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمد زاده در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی ایران از مردمی‌ترین انقلاب‌های جهان است و باید این وجهه مردمی بودن انقلاب در برنامه‌های دهه فجر حفظ شده و بیش از گذشته تقویت شود.
وی اظهار داشت: همزمانی دهه فجر با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت فاطمه(س) نه تنها موجب محدودیت در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر نخواهد شد بلکه بستر مناسب تری را برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی فراهم می‌کند.

باید اهمیت بزرگداشت انقلاب به نسل جوان و آینده بازگو شود
گلمحمدزاده با اشاره به شعار محوری چهل و دومین سالگرد انقلاب بیان کرد: امسال شعار محوری دهه فجر «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است که این شعار در 10 عنوان برنامه ریزی شده که در این دهه در اجرای برنامه ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو،  عنوان کرد: برگزاری با شکوه انتخابات به عنوان یکی از جلوه های با اهمیت انقلاب اسلامی می تواند ضربه سختی به دشمنان وارد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها