رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از دستگاه های اجرایی و اداری به ویژه شهرداری کلانشهر کرج خواست برنامه های انقلابی ویژه دهه مبارک فجر رابا شور وحال همیشگی برگزار و در این زمینه کم توجهی صورت نگیرد.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۸۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان البرز گفت: ما مدیون انقلاب و نظام  اسلامی هستیم و اگر این انقلاب نبود هیچکدام از ما مسئولیت نداشتیم ولی متاسفانه بعضی از مدیران و مسئولان استانی هیچ اهمیتی به مناسبت ها و برنامه های انقلابی نمی دهند و در جلسات شرکت نمی کنند.

 امسال برنامه های انقلابی در البرز با شور و حال خاصی اجرا شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز افزود: با توجه به شروع موج چهارم ویروس کرونا ما ناچار به حذف برخی از برنامه ها و مراسم های که هر ساله در ایام الله دهه فجر در استان برگزار می شد، هستیم.

وی افزود: مراسمی همانند تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبری که سنت هر ساله ی بود که با همراهی مسئولان و مدیران کل استان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع کرونا انجام نمی شود.

مدیرکل امور استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ضمن اشاره به ویژه برنامه های ۱۲ بهمن، افزود: مطابق هر سال در روز ۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن عزیز رژه موتور سواری در سطح استان برگزار خواهد شد .

وی همچنین نواختن زنگ انقلاب را از دیگر مراسمی دانست که برگزار خواهد شد و اظهار داشت: البته این برنامه فقط با حضور برخی مسئولین و مدیران به صورت نمادین و محدود و با رعایت تمام دستورالعمل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام روحی یزدی گفت : شعار اصلی و محوری چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است.

وی به عناوین ایام الله دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد، گفت: این ایام عبارتند از  :

۱۳۹۹/۱۱/۱۲  انقلاب اسلامی، امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، عبدصالح خدا، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)

۱۳۹۹/۱۱/۱۳  انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی،‌ اقتصاد مقاومتی، جهش تولید

۱۳۹۹/۱۱/۱۴   انقلاب اسلامی،‌ جوان ایرانی، امید و خودباوری، پیشرفت علمی

۱۳۹۹/۱۱/۱۵   انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی

۱۳۹۹/۱۱/۱۶   انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی

۱۳۹۹/۱۱/۱۷   انقلاب اسلامی، قرآن و معنویت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (عج)

۱۳۹۹/۱۱/۱۸   انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، امت ولایی، تمدن نوین اسلامی

۱۳۹۹/۱۱/۱۹   انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح جهادی، اقتدار و صلابت، امنیت پایدار

۱۳۹۹/۱۱/۲۰   انقلاب اسلامی،‌ بسیج فداکار، خدمت مؤمنانه، مدافعان سلامت

۱۳۹۹/۱۱/۲۱   انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، استکبارستیزی

۲۲/۱۱/۱۳۹۹  انقلاب اسلامی، یوم الله ۲۲ بهمن، عید بزرگ اسلامی، سرآغاز حکومت الله بر جهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در خصوص  مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور طی مکاتبات انجام شده با ستاد ملی مبارزه با کرونا چهار پیشنهاد برای برگزاری مراسم در روز ۲۲ بهمن ارائه داده است که پیشنهاد اول برگزاری راهپیمایی همانند سال های قبل بوده است.

وی افزود: پیشنهاد دوم برگزاری تجمع نمادین با نمایندگان اقشار مختلف مردم، پیشنهاد سوم برگزاری راهپیمایی خودرویی و پیشنهاد چهارم برگزاری راهپیمایی موتوری بود که ستاد ملی مبارزه با کرونا با پیشنهاد راهپیمایی خودرویی موافقت کرد.

روحی یزدی اظهار داشت: بنابراین ما هم در استان تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و به همین روش(راهپیمایی خودرویی)راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات