فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی :

ایران اسلامی با ارائه طرح شهید سلیمانی توانست یک الگوی موفق، کارآمد و عملیاتی به جهان ارائه کرد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: خوشبختانه امروز ایران اسلامی بار دیگر با ارائه طرح شهید سلیمانی توانست یک الگوی موفق کارآمد و عملیاتی به جهان ارائه کند.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۱۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست تخصصی بررسی دستاوردهای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در ویدئوکنفرانس با فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی به همت بسیجیان و شبکه بهداشت و درمان در حال اجرا است و خوشبختانه امروز این طرح با موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیار چشمگیری روبه‌رو شده که قابل‌تقدیر است.

کریمی اظهار کرد: بهترین راهکاری که توانست بیماری منحوس کرونا را از اوج بیندازد و زمین‌گیر کند طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی بود که همه نیروهای نقش‌آفرین با روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در این طرح به میدان آمدند.

وی ادامه داد: امروز به برکت نام مبارک شهید سلیمانی و همت های همه نیروها خصوصا کادر درمان مجاهد و بسیجیان فداکار شاهد موفقیت ۱۰۰ درصدی طرح هستیم و الحمدالله این طرح با استقبال بسیار گسترده‌ای توسط مردم روبه‌رو شد و بسیج مردمی را به معنای واقعی پای‌کار آورد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: امروز به‌واسطه همه مجاهدت‌هایی که انجام‌شده شاهد کاهش چشمگیر مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا هستیم و البته این آمارهای کاهش نباید انگیزه ما را برای ادامه طرح کاهش دهد چراکه اقدامات باید همچنان تا ریشه‌کنی کامل ادامه‌دار باشند.

کریمی بیان کرد: در طی این چند ماه شیوع بیماری تحقیقات به‌خوبی نشان داده که کاهش شیوع و قطع زنجیره بیماری تنها با تلاش گسترده و رعایت دستورالعمل‌ها محقق خواهد شد و لذا هم تلاش‌ها و هم رعایت پروتکل‌ها باید باقوت و جدیت ادامه‌دار باشد.

وی اضافه کرد: امروز انگیزه بخشی به کادر درمان و بسیجیان برای ادامه باقوت طرح شهید سلیمانی یک ضرورت محسوب می‌شود که باید موردتوجه باشد چراکه در طی این مدت خالصانه پای‌کار آمدند و لذا انگیزه بخشی و تقویت روحیه‌های جهادی این عزیزان لازم است که باید در ابعاد مختلف پیگیری و دنبال شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: حرکت جهشی که به‌واسطه طرح شهید سلیمانی برای مقابله جدی با بیماری کرونا در حال انجام است باید باقوت و سرعت ادامه‌دار باشد و خوشبختانه امروز ایران اسلامی بار دیگر با ارائه طرح شهید سلیمانی توانست یک الگوی موفق کارآمد و عملیاتی به جهان ارائه کند.

کریمی اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی علاوه بر اینکه یک تجربه گران‌سنگ در کارنامه درخشان بسیج به ثبت رساند بار دیگر کارآمدی و راهگشا بودن تفکر بسیج در شرایط مختلف را به اثبات رساند.

وی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی پیامدهای بسیار خوبی به همراه داشت و امروز آثار، برکات و دستاوردهای این طرح به‌وضوح قابل‌مشاهده است و لذا می‌طلبد روی دستاوردهای طرح شهید سلیمانی در ابعاد مختلف بیشتر کار شود و رسانه‌ها در این خصوص باید بیشتر نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی یادآور شد: خوشبختانه اقدامات تحقیقی هم ازنظر پیشرفت و هم کیفیت برای تهیه واکسن مؤثر کرونا توسط دانشمندان و جوانان باغیرت ایرانی قابل‌تقدیر است و جوانان ایرانی بار دیگر روحیه خودباوری را به رخ دنیا کشاندند.

کریمی گفت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به روحیه خودباوری جوانان و تضعیف اراده‌های آنها از هر شگرد و توطئه‌ای استفاده می‌کنند که در طی این مدت هم دشمن برای خرید واکسن خارجی که غیرقابل اطمینان و اعتماد بودن آنها هم ازنظر عقلی و هم ازنظر علمی ثابت‌شده قابل‌مشاهده بود که خوشبختانه با بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران بار دیگر با شکست سنگین مواجه شدند.

وی ادامه داد: تلاش جوانان باغیرت ایرانی برای ساخت واکسن مؤثر کرونا قطعاً ادامه‌دار خواهد بود و همانند سایر پیشرفت‌های دیگری که در عرصه‌های مختلف به ثبت رسیده ماندگار خواهد شد و برگ زرینی در تاریخ به ثبت خواهد رساند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه به برکت فرهنگ دینی که در کشور وجود دارد جریان انفاق ، همدلی و کمک مؤمنانه خوبی در کشور جاری‌شده و این در سایه اتحاد و وحدت ملی به‌دست‌آمده و باید روزبه‌روز تقویت شود و البته قدر آن را نیز بدانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار