برگزاری جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مهرستان

جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور مهندس دهواری فرماندار، سرهنگ نکویی فرمانده سپاه، و اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۲۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهرستان، محمد رفیع دهواری فرماندار مهرستان در این جلسه اظهار داشت: مسئولان باید بدانند وظیفه‌ای سنگین در خصوص ترویج این فرهنگ در سطح جامعه دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه سرکشی و توجه به وضعیت خانواده‌های شهدا جزء وظایف مسئولان است، تصریح کرد: نهضت دیدار از خانواده شهدا باید تحکیم بیشتر و استمرار یابد.

فرماندار مهرستان در ادامه بر تعامل و همکاری در بین دستگاه‌های اجرایی جهت اجرای کلیه برنامه‌ها و مراسمات در شهرستان تاکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مهرستان هم در این جلسه گفت:: یادمان باشد که عزیزانی با شهادت از کنار ما رفتند تا ما بمانیم، آن‌ها با نثار خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری امروز امانت شهیدان است، و همه باید بدانند که ما مدیون خون شهدأ و خانواده‌های این عزیزان هستیم.

سرهنگ نکویی افزود: وظیفه تمامی مسولان خدمت صادقانه به این سرمایه‌های ارزشمند است.

فرمانده سپاه ناحیه مهرستان ادامه داد: تکریم از خانواده شهدا از سوی مسولین امر باید همواره به عنوان وظیفه دینی و انقلابی مورد توجه باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار