خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:
تبریز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن کریم و فرهنگ قرآن و عترت است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در دهه فج، جلوه‌های قرآنی نمود و بروز بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۳۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی در نشست کارگروه قرآنی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از طرف ستاد گرامیداشت دهه فجر استان به عنوان "کارگروه قرآنی" این ستاد انتخاب شده و در این راستا حرکت‌ها و برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای برنامه‌های تلویزیونی، دیدار با خانواده‌های برتر قرآنی، تجلیل از قاریان، حافظان و پیشکسوتان و شهدای قرآنی از جمله برنامه‌های کمیته قرآنی خواهد بود، افزود: بیش از ۱۰ محفل فاخر قرآنی در مساجد و امام زادگان شهرستان‌ها به ویژه در شهرهای قرآنی مثل مراغه، اهر، مرند، میانه و... برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه برنامه‌های متنوع تلویزیونی نیز در این رابطه تدارک دیده شده است که زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌شود، گفت: در فضای مجازی نیز علاوه بر محافل قرآنی، به تولید محتوای قرآنی نیز توجه کرده‌ایم و در این رابطه با مشارکت موسسات قرآنی و نهادهای قرآنی مثل سازمان تبلیغات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه‌های قرآنی برنامه‌هایی با وحدت و همدلی اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: همزمان با شب میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) محفل قرآنی بزرگ در امام زاده سیدحمزه (ع) برگزار شده و برای ۲۲ بهمن ماه نیز بعد از اقامه نماز، محفل قرآنی در امام زاده سیدمحمد کججانی(ع) تدارک دیده شده است.

ارسال نظرات