خبرهای داغ:
تبریز- امام جمعه بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: دشمن با ترور شهید سلیمانی نتوانست آن سردار بزرگ را از بین ببرد، بلکه عظمت این شهید والامقام و تفکر ایشان بیش از گذشته در جهان مطرح شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۶۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب، ببا تشریح گوشه هایی از تلاش های سردار سلیمانی  در 40 سال گذشته یادآور شد: امروز نام و عظمت این شهید در کل دنیا می درخشد؛ از این رو بر مسئولان فرض است که از سیره و راه و روش این شهید والامقام درس بگیریم.

وی سپس با تشریح خطبه 178 حضرت علی(ع) در نهج البلاغه خاطرنشان کرد: این خطبه های امیرالمؤمنین علی(ع) درس عبرت است و باید از آن به عنوان موعظه عبرت گرفته شود و دگرگونی های روزگار را برای ما بیان کند.

حجت الاسلام باقری اضافه کرد: مسئولان وارث خون های ریخته شده انسان های وارسته ای همچون شهیدان باکری، کاظمی، صیاد شیرازی، چمران، فخری زاده و سردار سلیمانی ها هستند؛ از این رو باید با الهام گرفتن از خون   شهدا تکانی بخوریم و برای خدمت به ملت کمر همت ببندیم.

امام جمعه بناب در این جلسه بر حل مشکل دیوارکشی مزار شهدای این شهرستان تأکید کرد و از مسئولان خواست این موضوع را به عنوان یک مصوبه شورای فرهنگ عمومی دانسته و در حل مشکلات مزار شهدای شهرستان تسریع کنند.

ارسال نظرات