خبرهای داغ:
به میزبانی نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهرستان قم برگزار شد
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهرستان قم، نشست بصیرتی سیاسی و گفت: وگو با شورای پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۶۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ نشست بصیرتی سیاسی به میزبانی دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهرستان قم با فرماندهان و شورای پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) با حضور فرمانده این حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان قم، در این نشست ضمن پرداختن به نظرات و انتقادات و پیشنهادات بسیجیان، گفت:امروز بسیجیان برای تحلیل مسائل سیاسی روز و قدرت یافتن به پاسخ گویی شبهات باید به اتفاقات و جریان‌هایی که در زمان انقلاب و در زمان مشروطه رخ داده است، آشنایی و آگاهی یابند و سطح مطالعه و اطلاعات خود را در این زمینه‌ها بالا ببرند.

حجت الاسلام عمارلو با یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: این شهدا تمام زمان زندگی خود را در مبارزه با دشمنان و منافقان سپری کردند و در نهایت به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

وی در ادامه افزود: از مهم‌ترین علل پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و قدرتمند شدن در عرصه نظامی در منطقه بلکه در جهان، پیروی از خط مشی امام راحل و گوش دادن به راهکار‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و انجام دستورات ایشان است. از دیگر علل پیروزی ما، مقابله با دشمنان و عدم ترس از آن‌ها بوده است.

وی در پایان ضمن عرض خدا قوت به فرماندهان و اعضای شورای پایگاه ها، از تلاش‌های بدون وقفه بسیجیان در زمینه‌های کمک‌های مومنانه و غربالگری کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ امیرفرزانه
ارسال نظرات