خبرهای داغ:

برگزاری مجمع مربیان صالحین حوزه بسیج محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود

شاهرود_مجمع مربیان صالحین (امامان جماعت مساجد) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۱۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرنگار بسیج، مجمع مربیان صالحین (امامان جماعت مساجد) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود برگزار شد.
در این مجمع که به میزبانی پایگاه شهدای مدافع حرم مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک آیت الله توحیدی برگزار شد، فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه، امام جمعه بسطام، فرماندهی و جانشین حوزه بسیج و سرمربی و مربیان صالحین این حوزه حضور داشتند و در خصوص برنامه‌های حلقه‌های صالحین بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود در این نشست در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر با تاکید بر توجه به فضای مجازی و اثرگذاری آن در بین اقشار مختلف جامعه از حضور مربیان و سرگروه‌های صالحین در این فضا و تولید محتوا و نشر تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط مربیان صالحین در پایگاه‌ها خواستار نیاز سنجی و ارائه محتوا به متربیان در راستای تهدیدات نرم دشمنان شد.
در این نشست ناصر بیاری فرمانده حوزه و حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نیز در خصوص فعالبت‌های حلقه‌های صالحین و اهداف و برنامه‌های پیش رو مطالبی بیان کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها