خبرهای داغ:
اصغری گفت: رفتار معلم دور از انسانیت و حوزه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش بوده و هیچ توجیهی نخواهد داشت. ما این شخص را به کمیته تخلفات معرفی کرده و در انتظار تصمیم همکاران کمیته هستیم.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۴۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
حسنعلی اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به تنبیه دانش آموز پایه سوم ابتدایی توسط معلم خود در یکی از روستا‌های طارم سفلی دهستان چوقور استان قزوین در خصوص رفتار دور از اخلاق معلم بیان کرد‌: این معلم به دلیل سرپیچی دانش آموز در حوزه تحصیل دست به تنبیه بدنی زده و حساسیت پوستی دانش آموز موجب ایجاد کبودی روی دست وی شده است.

تنبیه بدنی دانش آموز ابتدایی توسط معلم/ معلم خاطی به هیئت بدوی تخلفات آموزش و پرورش معرفی شد


وی در ادامه تصریح کرد: ما از وجود معلمی که این عمل را انجام داده و با اصول تعلیم و تربیت آموزش و پرورش هیچ گونه آشنایتی ندارد، تاسف می‌خوریم.

اصغری اضافه کرد: معلمی کار بسیار حرفه‌ای می‌باشد و کسانی می‌توانند در این مسیر موفق باشند که آموزش‌های لازم را برای این شغل مهم دیده باشند. اما با توجه به جذب نیرو‌های استخدامی خارج از حوزه دانشگاه فرهنگیان، محیط امن آموزش و پرورش دچار مشکلاتی از این قبیل می‌شود و ضربه‌ای به نظام تعلیم و تربیت کشور وارد می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در سال تحصیلی جاری و در سال‌های آینده، از ادامه همکاری با این معلم معذور هستیم.

اصغری در ادامه گفتگو بیان کرد: بنده شخصا در تماس تلفنی که با اولیا محترم این دانش آموز داشتم از اولیا و دانش آموز عذرخواهی کردم. ما تیمی را مامور کردیم تا با حضور در این روستا از دانش آموز و اولیا وی عذر خواهی کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص عمل اشتباه این معلم اضافه کرد: رفتار معلم دور از انسانیت و حوزه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش بوده است، و هیچ توجیهی نخواهد داشت. ما این شخص را به کمیته تخلفات معرفی کرده و در انتظار تصمیم همکاران کمیته هستیم.

وی در خصوص نظارت به مناطق روستایی عنوان کرد: نظارت آموزش و پرورش در مناطق روستایی حداکثری بوده و در خصوص این اتفاق اداره آموزش و پرورش با تشکیل یک تیم نظارت از سمت ما و تشکیل یک تیم نظارت از سمت اداره کل استان و اداره حراست استان و با ارتباط مستقیم با معاون مدرسه پیگیر این اتفاق خواهیم بود.

ب/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها