خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضوانی گفت: بعداز چهل سالگی انقلاب روا نیست که به گذشته بازگردیم و با استفاده از تلاش شبانه روزی الگو‌هایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی باید مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۶۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه روح اله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با حجت الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه شهرستان بویین زهرا دیدار و گفتگو کردند.
 
شهید سلیمانی، الگوی عملی جهت توسعه و پیشرفت کشور است
 
حجت الاسلام رضوانی در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید گام‌های پیوسته‌تر و محکم تری برای آموزش و پرورش برداشته شود.

وی گفت: بعداز چهل سالگی انقلاب روا نیست که به گذشته بازگردیم و تلاش شبانه روزی الگو‌هایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی باید مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کنیم.

حجت الاسلام رضوانی گفت: قدم برداشتن در مسیر مدرسه سازی، سرمایه گذاری برای آینده است و خدمت در مسیر آموزش و پرورش و گام دوم قدم در مسیر حاج قاسم و اقدامی جهادی است.

پیام رسان شاد، محاسبات فضای مجازی را متحول کرد

دکتر مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این دیدار با اشاره به شرایط کرونایی و اقدامات آموزش و پرورش در این شرایط بیان کرد: آموزش و پرورش خوشبختانه به موقع خود را بروزرسانی کرد و اقدامات گسترده آموزشی در فضای مجازی، کار بزرگی است که محاسبات فضای مجازی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
 
شهید سلیمانی، الگوی عملی جهت توسعه و پیشرفت کشور است

وی با اشاره به فضای شاد گفت: پیام رسان شاد در زمان کوتاه بدون پشتوانه مالی این امکان را فراهم کرده که در طول هفته امکان ارتباط با کل کشور به طور همزمان فراهم شود.

وی گفت: یکی از بهترین دستاورد‌های کرونایی استفاده از فضای مجازی در دورترین و محرومترین نقاط کشور از فضای مجازی می‌باشد. همچنین ساخت مجتمع‌های آموزشی در یک مجموعه، اما جدا از هم با مدیریت واحد و با تمام تجهیزات از اقدامات مهمی است که در حال گسترش است و به دنبال ساخت این مجتمع‌ها در نقاط محروم کشور هستیم.

پیشرفت آموزشی در فضای مجازی، ترتیب عمل به اندیشه سردار سلیمانی است

در ادامه روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و دغدغه مندی ایشان در بحث فضای مجازی بیان کرد: سالهاست که مقام معظم رهبری بحث ورود هوشمندانه به فضای مجازی را بیان کردند که مورد غفلت واقع شده، اما شیوع کرونا و ایجاد فضای شاد فرصت مناسبی را برای استفاده به ویژه آموزش در اختیار بخش بزرگی از جامعه قرار داده است.
 
شهید سلیمانی، الگوی عملی جهت توسعه و پیشرفت کشور است

وی با اشاره به این سخن سردار شهید سلیمانی که «من با تجربه این را می‌گویم که میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست. اما شرط آن این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم» گفت: دستیابی به فرصت‌های آموزشی در فضای مجازی از فرصت‌های است که می‌توان به سخن سردار پی برد.

۱۰۱۰/گزارش ویژه
ارسال نظرات
پر بیننده ها