خبرهای داغ:
با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

سه واحد آموزشی در شهرستان بوئین زهرا کلنگ زنی شد

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور سه واحد آموزشی در شهرستان بوئین زهرا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۸۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با حضور دکتر مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، روح اله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مسوولان، ظهر امروز از دو پروژه آموزش و پرورش در شهرستان بوئین زهرا بازدید و سه پروژه کلنگ زنی شد.

این پروژه ها شامل پروژه دبیرستان ۱۲ کلاسه بویین زهرا با زیربنای ۲۲۰۰ متر مربع است که با اعتبار دولتی و پیشرفت ده درصدی در حال ساخت می باشد.
 
 
سه واحد آموزشی در شهرستان بوئین زهرا کلنگ زنی شد
 
همچنین بازدید از روند ساخت مدرسه شش کلاسه خیرساز مرحومه سیده طاهره موسوی با۶۵۰ متر زیربنا با مشارکت سید عباس موسوی که سی درصد اعتبار آورده خیر و هفتاد درصد اعتبار دولتی در حال تکمیل بوده و دهه فجر افتتاح می شود.

دبستان شش کلاسه زنده یاد میرعماد موسوی با مشارکت سی درصدی سید اسدالله موسوی جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس که با زیر بنای۶۵۰ متر و پیشرفت ده درصدی در حال ساخت است.
 
سه واحد آموزشی در شهرستان بوئین زهرا کلنگ زنی شد

پروژه های کلنگ زنی نیز شامل دبستان ۶ کلاسه آراسنج بویین زهرا با ۶۸۰ متر زیربنا و مشارکت خیرین و سه میلیارد تومان اعتبار، پروژه شش کلاسه روستای تفک بویین زهرا با زیربنای ۳۵۴ متر و یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعتبار در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» و پروژه کلنگ زنی دبستان ۹ کلاسه مشارکتی عصمت آباد بویین زهرا با ۱۲۰۰ متر زیربنا می باشد.

۱۰۱۰/گ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها