رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: هشت هزار دانش آموز استان طی سال تحصیلی جاری در اردوی مجازی راهیان نور شرکت کردند.
کد خبر: ۹۳۱۴۸۲۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جواد محمدی اظهارداشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا این تعداد دانش آموز به همراه ۲۰ هزار نفر از اعضای خانواده در اردوی راهیان نور شرکت کردند.

هشت هزار دانش آموز استان البرز در اردوی راهیان نور در بستر فضای مجازی شرکت کردند

وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان با هماهنگی سپاه در قالب ۲۰۰ کاروان با شرح وظایف مشخص، دسته‌بندی شدند تا از مناطق عملیاتی دفاع مقدس درجنوب و غرب کشور بازدید مجازی کنند.

محمدی  بیان داشت: امسال دانش آموزان فرهنگ ایثار و شهادت را از طریق تولید محتواهای جذاب و هنری درقالب فضای مجازی از طریق کانال های داخلی و شبکه آموزشی شاد دنبال کردند.

وی تصریح کرد: راهیان نور مجازی فرصت ارزشمندی است تا دانش‌آموزان از فیض انس و الفت با شهیدان محروم نشوند و از آثار و برکت‌های تربیتی و مذهبی آن بهره‌ بگیرند.

محمدی اضافه کرد: دراین سفر بسترآشنایی دانش آموزان و خانواده ها با ارزش ها و مفاهیم دوران دفاع با ساخت انیمیشن، موشن گرافی، تصاویر یادمان ها و یادمان هایی که درآن روایت گری صورت گرفت، فراهم آمد.
وی عنوان کرد: دراین اردوی مجازی به موضوعات اجتماعی و اعتقادی با رویکرد تربیتی پرداخته می شود.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرزادامه داد: مرحله اول این اردو ی مجازی ۵ روز بطول انجامید وکانال این سفر معنوی همچنان درشبکه شاد برای دانش آموزان تا پایان سال دایراست.

محمدی تاکید کرد: اردوهای راهیان نور موجب ترویج فرهنگ دینی بین جوانان و نسل‌های آینده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها