ای معتقدان به انقلاب اسلامی ایران در این مدت چهل سال موقعیت انقلاب اسلامی ایران توسط مجاهدان شهادت طلب، فتنه ها و درگیری های زیادی را خنثی کردیم که باطل ها گفتند چالش ها را پیش پایمان گذاشتند.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۵۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، برادر بسیجی علی اکبر اشتری در یادداشتی  آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذاجاءنصرالله والفتح و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا فسبح بحمد ربک واستغفره انه کان توابا

دعای حاج قاسم:

ای دوست قبولم کن و جانم بستان                                      مستم کن و از هردو جهانم بستان

با هر چه دلم قرارگیرد بی تو                                                  آتش به من اندر زن و آنم بستان

ای معتقدان به انقلاب اسلامی ایران در این مدت چهل سال موقعیت انقلاب اسلامی ایران توسط مجاهدان شهادت طلب، فتنه ها و درگیری های  زیادی را خنثی کردیم که باطل ها گفتند چالشها را پیش پایمان گذاشتند.

 اما معتقدین مجاهد این چالش ها رابه چشمه های نور تبدیل کردند، به گفته امام خمینی (ره) انقلاب ما فجر نور است، فجر نوری که جهان هستی را بوجود آورد همراه بود با انفجار، آتش جانگداز، گرمی و روشنایی، اعتقاد آور و اقتدار ساز و انقلاب فجر نور ما قاسم سلیمانی ساز شد و ما سربازان او هستیم و به حکومت های باطل می گوییم که شما یک سرباز مسلمان انقلابی از ما کشتید که از نظرما شهید است.

او شهید شد و در کشورمان به فرمان رهبرمان ده ها میلیون سریاز شهادت طلب اعلان آمادگی برای انتقام سخت خون او کردند، در جهان اعلان آمادگی میلیاردی پشتیبانی از انتقام جویان کردند.

 ببینید این جمعیت های بی انتهای انتقام جو را که ان شاء الله شما را دود به هوا خواهند کرد و شما را نیست و نابود خواهند کرد . شما باطل ها در مقابل سربازان بی شمار حق بسیار ناچیز هستند، شما از ترس به خود می لرزید و ضعیف و مریض می شوید و آن کفک گند زا که در وجودتان هست تمام وجود شما را می پوشاند و به لجن سیاه و متعفن تبدیل می کند.

حاج قاسم تو راه حسین (ع) را رفتی، مختار برای انتقام خون حسین قیام کرد و خون کفتار صفتان زیادی را به زمین ریخت و انتقام خون حسین کامل نشد اما این زمان، این سپاه بی پایان و معتقد و شهادت طلب ایرانیان و یاران جهانیشان و این حس انتقام سخت به فرمان رهبرشان و یاری و یاری حق طلبان جهانی انشالله نیستی نابودی شما باطل ها را حتمی می سازد. حاج قاسم روح تو ناظر است، می بینی از میدان آزادی تا میدان انقلاب تا میدان فردوسی تا میدان امام حسین همه مردم ایران از آن زمان که همراه تو وهمه شهادت طلبان در میدان آزادی، آزادی طلبی کردیم تا انقلابمان در میدان انقلاب پیروز شد و به میدان فردوسی رسیدیم .

 شاعر حماسه سرای ایران بر بلندی ایستاده بود، کتاب شاهنامه در یک دستش بود و یک دست دیگرش بلند و کشیده بود و این قیام مردمی را ستایش می کرد  و عاقبت همراهت بودیم تا میدان امام حسین (ع) رسیدیم .

 تو سرباز شهادت طلب، راه حسین که به آرزویت رسیدی و شهید شدی .

خوشا به سعادت تو که این راه نور فجر نور را بدون وقفه ایی با عزت و احترام ملی ایران جهانیان طی کردی .

رسیدیم به میدان امام حسین (ع)، میدان شهادت هفتاد و دو تن یاران امام حسین (ع) و تو که علمدار حسین (ع) بودی برای آوردن آب رفته بودی .... ایرانیان با غیرت نگران تو بودند و فریاد برآوردند: ((علمدار نیامد ... علمدار نیامد ...))

و حال که امدی بسان علمدار حسین (ع)با تنی پاره پاره آمدی . تو مصداق عالی راه شهادت طلبی حسین (ع) هستی از میدان آزادی تا میدان امام حسین (ع) با شهادت طلبان خون حسین (ع) همراه بودی

شهادتت بار دیگر انقلاب اسلامی ایرانیان را زنده تر و پر جنبش تر کرد . ایرانیان انقلابی و جهانیان را با فرمان رهبر همراه کرد ی

که همگی قسم یاد کنند و بگویند :انتقام  انتقام ایرانیان با غیرت و غیرتمندان جهان منتظر یک اشاره رهبر هستند حاج قاسم جوشش خون تو آتش جنبش گام دوم انقلاب ما را شعله ور کرد .

خیلی خوشحالم که به روشنی دیدم  که همه آمده بودند . آنهایی که شاید کمی سرد شده بودند هم داغ داشتند و آمدند .

حاج قاسم همه آمدند همه بسیج شدند این خون توست که همه مردم ایران جهانیان معتقد را بسیج کرده همه در بسیج حق آمادگی دارند و ان اشالله که حق وقتی باطل، که بادکنکی بزرگ و پر از باد است، روبرو شود یک ناخن به آن و آن را می ترکاند  گفته رهبر همه ملت ایران را بسیج کرده است.

 بسیجیان تجربه امدادهای غیبی دفاع مقدس را به یاد دارند و با پناه آوردن به حق، ضربات مهلک و بنیان کنی به دشمن وارد خواهند کرد چون در انتقام خون حسین (ع) لذتی است که در بخشش نیست ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیرواما بانفسهم قاسم عزیز آمریکا همه ارتشش را با همه تجهیزات در زمین و هوا و دریا آماده سازی کرد تا یک سرباز انقلاب اسلامی ایران را شهید کند انشالله وقبتی این سربازان انقلاب اسلامی ایران انتقام بگیرند چه بر سرآمریکا و همه غزیزانش خواهد آمد؟

قاسم زنده بودی زنده غیرت، زنده شرف، زنده اردات، زنده اعتقاد و لیمان به خدا قاسم زنده کردی غیرت نهفته غیرتمندان را، شرف شرافتمندان را، به کار گرفتی ارادت و شرافت را تو و یارانت چون خورشید درخشان توان ارادتمندان را به کار گرفتی اعتقاد تو ایمان آور شد برای شهادت طلبان قاسم شهید شدی، زنده تر شد غیرت و شرف ارادت اعتقاد و ایمان به پا خواستند همه کسانی که صفت های پاک انسانی دارند .

تمام ایرانیان و حق طلبان جهان الله اکبر گفتند، آنچنان که مظلومان و حق طلبان جهان به پا خواستند قاسم بعداز شهادتت هنوز مردم ایران و جهانیان حرکت هایت را دنبال می کنند ....

در خاکسپاری تو خاطر ازدحام وقفه افتاد و گذاشتند تا تورا نیمه شب خاسپاری کنند . نیمه شب گذشت، مردم بر مزارت شعار می دادند قاسم راهت ادمه دارد ....

گویی می دانشتند که هنوز کارهایی داری که باید انجام دهی نیمه شب شد، سپاه مقتدر ایران به فرمان رهبر معظم انقلاب 13 مو شک به مقر آمر یکاییان در عین الاسد زد آن را با خاک یکسان کرد .

 بعداز آنکه آرامش به پیکر پاک تو رسید پیکر پاکت را به خاک سپردند . قاسم سلیمانی حسینی شهادت طلبی کردی و دخترت بعد از تو در مقابل ظالمان زمانی سخنرانی زینبی کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها