با حضور فرمانده سپاه سلمان زاهدان انجام شد:

دیدار با خانواده های شهدای پاسدار و بسیجی

فرمانده سپاه سلمان به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان سیستان و بلوچستان ار خانواده معظم شهدای پاسدار و بسیجی در زاهدان دیدار و دلجویی کردند.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۶۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان و سردار کرمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس از خانواده شهیدان حسینعلی امام بخش ثانی، سهراب صالحی، ابراهیم و حسین عالی دیدار و گفتگو کردند.

سردار کرمی در این دیدار با گرامی داشت یاد و نام شهدا گفت: شهدا مخلص ترین افراد در نزد خداوند هستند که با انتخاب مسیر درست  بهترین راه را برگزیده و راه سعادت را برای ما هموار کرده اند.
 
وی افزود: شهدا سرمایه های گران بهایی هستند که باید قدردان این سرمایه ها باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.
 
فرمانده قرار گاه قدس جنوبشرق کشور بیان کرد: شهدا به گردن ما حق بسیاری دارند و امروز رسالت ما مسئولان است که از خون شهدا و آرمانهای پاکشان حفاظت و نگهداری کنیم.
 
همچنین سردار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که شهدا زنده اند و روزی خور نزد پروردگار می باشند گفت: شهدا گنجینه های معنوی هستند که باید راه و اهدافشان را ادامه دهیم.
 
وی با تاکید بر این مطلب که آینده سازان انقلاب با گام برداشتن در راه و مسیر شهدا باید روحیه انقلابی گری و جهادی را برای مدریت صحیح در خود پرورش و تقویت کنند ادامه داد: شهدا با گذشت از مال و جانشان درس آزادی را به ما آموخته اند و ما امروز باید در راه آنها گام برداریم و از ارزشهای انقلاب حراست و پاسداری کنیم.
 
فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: شهدا الگوهای تمام عیاری برای همه افراد هستند که الگو چذیری از این افراد در راه رسیدن به اهداف عالی نظام و رشد و معنویت ضروری است.
 
گفتنی است شهید بسیجی حسینعلی امام بخش ثانی متولد ۱۳۴۹ در تاریخ ۱۳۶۶/۱۲/۲۶ در عملیات تک دشمن در منطقه مهران، پاسدار شهید سهراب صالحی متولد ۱۳۴۴ در تاریخ ۱۳۶۲/۱۰/۳۰ در سردشت استان کردستان و شهید بسیجی ابراهیم عالی متولد ۱۳۴۳ در تاریخ ۱۳۶۰ /۰۸/۱۰ در عملیات طریق القدس منطقه بستان و شهید بسیجی حسین عالی متولد ۱۳۴۵ در تاریخ ۱۳۶۴/۱۱/۲۱ در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو به شهادت رسیده اند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار