خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:
حجت الاسلام معبودی گفت: جریان مقاومت اهل گفتگو و مذاکره است و هیچ منعی برای ارتباط با جهان ندارد، اما مذاکره و گفتگو و ارتباطی که دارای شروط اصلی باشد.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۶۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، همایش استانی رابطین نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج و اقشار صبح امروز در حسینیه شهید مطهری سپاه امام حسن مجتبی (ع) به همت معاونت اداری و برنامه ریزی نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب الامر عج برگزار شد.
 
جریان مقاومت بن بست ندارد

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قزوین در این همایش گفت: کسانی که در حل مشکلات کشور بجای اینکه به ریسمان الهی دست بیاندازند و به همت و تلاش درونی اعتماد کنند به غرب و بیگانگان دست دراز می‌کنند و چشم به دست آن‌ها دوخته اند بدانند که این یک کفر و شرک است و باید توبه کنند و از این کار دست بکشند، چون راه حل مشکلات در درون کشور است و امید به جوانان و توانمندی‌های خود و اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را از مشکلات رهایی بخشد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در این همایش عنوان داشت: جریان مقاومت اهل گفتگو و مذاکره است و هیچ منعی برای ارتباط با جهان ندارد، اما مذاکره و گفتگو و ارتباطی که دارای شروط اصلی باشد و یکی از اصلی‌ترین شروط مذاکره این است که این ارتباط، تعامل و مذاکره منافع ملت ایران را تامین کند و جریان مقاومت زمانی مذاکره می‌کند که عزت ملت جمهوری اسلامی حفظ شود و این منطق هر عقل سلیم است و اگر مذاکره‌ای عزت جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد و غربی‌ها خواسته‌هایی داشته باشند که منجر به کم شدن عزت باشد جریان مقاومت با آن مخالفت می‌کند.
 
جریان مقاومت بن بست ندارد
حجت الاسلام معبودی در ادامه افزود: یکی دیگر از شرایط مذاکره کردن جریان مقاومت این است که امنیت کشور و ملت ایران را به ارمغان آورد وگرنه اینکه به خواسته طرف مذاکره ما سیستم دفاعی کشور را جمع کنیم و صنعت هسته‌ای را به نابودی بکشانیم منجر به ضعیف شدن ما میشود و این امنیتی نیست که خواسته جریان مقاومت باشد و همه ما این را می‌دانیم که در عرف دنیا اگر قدرت نداشته باشیم کسی ما را عددی به حساب نمی‌آورد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان قزوین در همایش استانی رابطین نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت و اقشار اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است و اقتصاد مقاومتی یعنی نگاه به درون و استفاده از بیرون، نه اینکه توانمندی‌های داخل را کاملا رها کنیم و چشم خود را به بیرون بدوزیم.
باید فعالانه در راستای رفع آن با توکل و برخداوند و باور توان خود و نگاه به درون صورت بگیرد که این عمل عزت و افتخار می‌آفریند.

حجت الاسلام معبودی تاکید داشت: جریان مقاومت معتقد است که همه عزت‌ها و قدرت از آن خداست و ما باید با اعتقاد راسخ به ریسمان الهی چنگ بزنیم، چون همه آسمان‌ها و زمین سربازان خداوند هستند و کلید همه مشکلات در دستان خداوند است نه کدخدا.

در پایان این همایش از فعالان نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج و اقشار به همت معاونت اداری و برنامه ریزی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) تجلیل شد.

۱۰۱۲/گ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها