خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بناب:

تبیین دستاوردهای انقلاب، اصلی ترین وظیفه امروز ماست

تبریز- فرمانده سپاه بناب دستاوردهای انقلاب اسلامی را منحصر بفرد ارزیابی و تاکید کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب، اصلی ترین وظیفه امروز ماست.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۱۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و هماهنگی برنامه های دهه فجر، افزود: انقلاب های زیادی در دنیا صورت گرفته و پاره ای تغییرات را در کشورها رقم زده اند، ولی اثرگذاری هیچ یک در حد انقلاب شکوهمند ملت ایران نبود چراکه محتوای انقلاب ما، دینی بود و ملت بدین سان حکومت طاغوت را کنار زدند.
 
وی گریزی به سخن «اریک سینجل» مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا درباره امام خمینی(ره) زد و گفت: در بخشی از سخنان وی، آمده است آیت الله خمینی غرب را با بحران جدی برنامه ریزی مواجه کرد، تصمیمات او آنچنان رعدآسا بود که مجال هرگونه تفکر و برنامه ریزی را از سیاستمداران و نظریه پردازان گرفته بود؛ دشمنی خمینی با غرب برگرفته از تعالیم الهی او بود، او در دشمنی خود نیز خلوص نیت داشت.
 
حیدری از عدم راهپیمایی حضوری ۲۲ بهمن امسال خبرداد و افزود: راهپیمایی امسال بصورت رژه خودرویی و موتوری خواهد بود که مزین به تصاویر فجرآفرینان و رهبر انقلاب بوده و در مسیر هر ساله راهپیمایی، صورت خواهد گرفت؛ فضا سازی سطح شهر نیز همسوی با معرفی فرهنگ انقلاب به نسل جدید خواهد بود.
 
وی با تاکید بر معرفی و شناساندن دستاوردهای انقلاب به نسل جدید، بیان کرد: امکانات پزشکی پس از انقلاب قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، به گونه ای که اکنون علاوه بر پیشرفت چشمگیر جهانی در امر پزشکی و سلامت، پذیرای بیماران خارجی نیز هستیم و این یکی از صدها دستاورد درخشان انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها