خبرهای داغ:
همدان- فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هر اقدامی که در راستای ارتقای آمادگی‌های نظامی و دفاعی انجام گیرد در حقیقت خدمت به انقلاب اسلامی و امنیت ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۲۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

ارتقای آمادگی‌های نظامی و دفاعی خدمت به انقلاب اسلامی و امنیت ملت ایران استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ولی بهاریان در آیین افتتاح سالن آموزشی شبیه‌ساز تیراندازی تیپ انصارالحسین(ع) همدان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سومین سالگرد شهادت مدافع امنیت، شهید «احمد شوهانی» این دهه را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و توانمندی‌های دفاعی کشور به مردم دانست.

وی افزود: هر اقدامی که در راستای ارتقای آمادگی‌های نظامی و دفاعی انجام گیرد در حقیقت خدمت به انقلاب اسلامی و امنیت ملت بزرگ ایران است.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: در نظریه مدیریت جهادی و عمل انقلابی محدودیت‌ها و مشکلات نمی‌تواند مانع پیشرفت شود، بلکه انگیزه و اراده را در مسیر دستیابی به کمال و پیشرفت افزایش می‌دهد.

وی بیان داشت: به روز شدن آموزش‌ها و خلاقیت در تاکتیک‌های جنگی از مهمترین ضرورت‌های امروز نیروهای مسلح در زمینه آمادگی‌های رزمی و دفاعی است.

سردار بهاریان بهره‌برداری از سالن شبیه ساز شهید «احمد شوهانی» در تیپ انصارالحسین(ع) را نوآوری و افزایش بهره‌وری در زمینه آموزش مهارت‌های تیراندازی دانست و گفت: علاوه بر مجموعه تیپ، این سالن می‌تواند مورد استفاده تمام رده‌های سپاه و بسیج در سطح استان قرار گیرد.

وی با اشاره به دیگر طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد: دو طرح دیگر آموزشی و ورزشی در سطح یگان طی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات