مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و سرپرست بسیج فرهنگیان کشور با مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۸۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و سرپرست بسیج فرهنگیان کشور با مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.

 

 در این دیدار سردار عباس مطهری، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و سرپرست بسیج فرهنگیان کشور ضمن تشکر از نگاه حمایتی مدیرکل آموزش و پرورش استان به فعالیت های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، بر بهره گیری از تمام ظرفیت های رسانه ای در استان در اجرای هرچه با شکوه‌تر طرح راهیان نور مجازی برای دانش آموزان تاکید کرد.

 

حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حضور سردار عباس مطهری، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و سرپرست بسیج فرهنگیان کشور در خصوص همکاری متقابل و بیش از پیش در راستای برنامه های تربیتی و پرورشی در حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و همچنین برگزاری برنامه های خلاق و متناسب با نیاز روز دانش آموزان در طرح راهیان نور مجازی، خواستار شد.

ارسال نظرات