دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان با امام جمعه شهر سعدآباد

حجت‌الاسلام والمسلمین شاد، نماینده ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان به همراه جمعی از پاسداران، با حضور در دفتر امام جمعه شهرسعدآباد با وی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۳۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام ابوذر شاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) در این دیدار، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری حجت الاسلام کشاورز بارگاهی امام جمعه این شهر در برگزاری برنامه‌های بسیج و سپاه، بر تعامل و همکاری در این زمینه تاکید کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در این دیدار گفت: پاسداران و بسیجیان شهر سعدآباد با محوریت شما در خط ولایت و با بصیرت گوش به فرمان مقام عظمای ولایت، مسیر انقلاب را ادامه داده و می‌دهند.
این مقام مسئول با بیان اینکه امروزه سپاه پاسداران از بهترین نیرو‌ها و فاضل‌ترین طلاب و اساتید موجود در کشور برخوردار است، گفت: پاسداری و صیانت از هویت مکتبی و ولایی سپاه و بسیج، اعتلای بصیرت کارکنان سپاه و بسیجیان و ترویج ارزش‌های اسلامی بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری بر عهده مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گذاشته شده است.
وی با بیان اینکه خطر تهاجم انحراف دشمن متوجه سپاه پاسداران است، تصریح کرد: هر خطری که از بیرون دین، نظام و سیاست، وارد کشور می‌شود لبه تیز این خطر در نشانه‌گیری سپاه است که در این مسیر نیازمند رهنمود‌ها و ارشادات ائمه جمعه و روحانیت در هر منطقه‌ای هستیم.
امام جمعه شهر سعدآباد نیز با اشاره به جایگاه ولایت در اسلام و انقلاب گفت: رهبری حکیم و فرزانه اهداف ویژه‌ای را برای انقلاب ترسیم کرده اند که بسیجیان باید تلاش مضاعفی در رسیدن به این اهداف عالیه داشته باشند.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در اکثر رهنمود‌های خود بر داشتن تفکر و روحیه بسیجی تاکید دارند و علت شکست ناپذیری جمهوری اسلامی را داشتن روحیه و تفکر بسیجی دانستند.
حجت الاسلام کشاورز بارگاهی اظهار داشت: امروز پاسداران عزیز با بصیرت نافذ و اندیشه بالا، باید از جریان‌های انحرافی در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی، همانند شهید مطهری دیده‌بانی کنند زیرا این شهید یک نفر بود و از کل جامعه دیده‌بانی می‌کرد.
پایان خبر/
ارسال نظرات