خبرهای داغ:

حذف قوانین دست پاگیر ادارای توسط مجلس/توجه بودجه از سطح ملی به استانی و محلی

شاهرود_سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با تاکید بر حذف قوانین دست پاگیر ادارای توسط مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه ریزی باید تلاش شود این بودجه‌ها متوازن در سطح محلی و ملی توزیع گردد.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۷۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
حذف قوانین دست پاگیر ادارای توسط مجلس/توجه بودجه از سطح ملی به استانی و محلیبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان با تاکید بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها در راستای خدمت به مردم افزود: محدودیت و ممنوعیت‌های که گا‌ها تابلوی قانونی دارد و قوانین دست و پاگیر باید اصلاح شود و قوانین مُخل توسط دستگاه‌ها شناسایی شده است و نیاز دارد تا مجلس شورای اسلامی آن‌ها را اصلاح نماید.
وی گفت: در توزیع اعتبارات در گذشته بخش اعظم اعتبارات در حوزه ملی توزیع و در استانی میانگین ۱۵ درصد بوده که البته کمی در سال‌های اخیر کمی تعدیل و تا ۷۵ درصد ملی کاهش یافته است، اما باز هم نیاز هست که بودجه در سطح استانی و شهرستانی تعدیل یابد تا بتوان استفاده کنند.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود اظهار کرد: در بودجه ریزی در مجلس و دولت همیشه میز چانه زنی در تخصیص اعتبارات پررنگ است که باید تلاش شود این بودجه‌ها متوازن در سطح محلی و ملی توزیع گردد.
وی با بیان اینکه با توجه به تحریم و اتفاقات دیگر، منابع محدود است و برون رفت از آن نیاز است گفت: برای سرمایه گذار‌ها باید جذابیت ایجاد شود تا بیایند و ادارات باید از ظرفیت‌های غیردولتی استفاده کنند.
رمز رونق تولید و اشتغال در صنایع کوچک و متوسط است
نظری مسئول پارک و علم و فناوری استان سمنان مرکز شاهرود نیز در این نشست با اشاره به رونق تولید و اشتغال گفت: رمز این رونق در صنایع کوچک و متوسط است
وی افزود: در حمایت از کسب و کار‌ها این مرکز، ۳۰۰ شرکت فناور در استان را پوشش می‌دهد که حتی در بیارجمند مرکز کسب و کار راه اندازی کردیم و چندین پروژه افتتاح خواهد شد.
نظری ادامه داد: افتتاح مجتمع رویش و فناوری استان و مرکز رشد واحد‌های فناور بزودی افتتاح خواهد شد و دو مرکز حمایتی از کسب و کار‌های دانش بنیان و فناور در صنعت و معدن با دید درآمد زایی در حال ایجاد است و بزرگترین مجتمع خیرساز نیز با ۳۰ هزار متر مربع در شاهرود در حال راه اندازی می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار