روز تکریم مادران شهداء در زاهدان انجام شد:

دیدار و دلجویی از خانواده جانباز میرشکار در زاهدان

در راستای روز تکریم مادران شهداء با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان از خانواده میرشکار جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در زاهدان دلجویی شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۷۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران شهداء  با حضور جانشین سپاه سلمان، رئیس شواری هماهنگی بانک های استان، فرمانده حوزه صاحب الزمان(عج) سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان، مدیرکل شرکت غله  و جمعی از مدیران کل استان از خانواده جانباز میرشکار دل جویی کردند.
 
سردار پاسدار پرویز آبسالان در این دیدار با اشاره به ارزش و جایگاه رزمندگان در انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان و جانبازان الگوهای بصیرت افزایی برای نسل جوان جامعه هستند چرا که با ایثار جان خود آسایش و امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان انقلاب باید تلاش کنند که با تقویت روحیه ولایتمداری و معنویت در مسیر افرادی که از آرزوهایشان به خاطر دفاع از ارزشها در میدان حضور یافتند گام بردارند.
 
این مسئول با تاکید بر این مطلب که شهدا، رزمندگان و جانبازان دین بزرگی به گردن ما دارند ادامه داد: حرکت در مسیر صیانت از ارزشهای انقلاب و دفاع از مظلومیت و حمایت از ولایت فقیه رسالتی مهم و خطیر است که این حماسه آفرینان بر گردن ما نهاده اند و باید به آن جامعه عمل پوشاند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار