خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: استان اصفهان ۲۱۷ شهید در دوران مبارزه ستم شاهی، تقدیم انقلاب کرد که اولین یادواره این شهدا در ۱۲ بهمن در گلستان شهدا برگزار می شود که ۷۲ شهید از اصفهان هستند.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۳۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ محمد علی احمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه و در نشست خبری گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصفهان اظهار کرد: حرکتی که از سال ۴۲ شکل گرفت و در سال ۵۶ و ۵۷ به اوج رسید یک حرکت دینی بود، هدف آن ایجاد حاکمیت دینی در کشور و رهبر انقلاب نیز یک مرجع دینی بود و آرمانی که مردم تعریف کردند، نیز دینی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه انقلاب و مردم و امام خمینی(ره) در مقابل ذلت و خواری حاکمان ایستادند و در مقابل چپاول منابع این کشور ایستادگی کردند، عنوان کرد: انقلاب همچنین در مقابل دین ستیزی حاکمان ایستاد و استبداد و دیکتاتوری که حاکم بود را رفع کرد.

وی در مورد چرایی پیروزی انقلاب عنوان کرد: از جمله علت های این پیروزی نصرت الهی، هدایت امام، اتحاد مردم و حول اسلام رفتار کردن از علت های پیروزی انقلاب بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه آرمان انقلاب حکومت دینی، عدالت و پیشرفت بود، گفت: اصلی ترین دستاورد انقلاب این بود که حاکم ضد دین و وابسته کشور را به حاکم عادل، ولی اسلام شناس، دل سوز و غیر وابسته به بیگانگان تبدیل کرد، منافع این کشور زمانی در دست بیگانگان بود اما در حال حاضر تلاش می کنند که دست اندازی کنند اما مقاومت ۴۲ ساله مانع است و حتی تاثیر پذیری از انقلاب آن ها را در برخی نقاط دیگر با  مشکل رو به رو کرده است.

احمدی گفت: البته برخی بایدها و آرمان ها را که مد نظر انقلاب بود، به آن نرسیدیم که علت ان تلاش دشمنان و توطئه های گوناگون آن ها بود و همچنین برخی نیز از آرمان های انقلاب نیز فاصله گرفتند که از دیگر دلایل محقق نشدن این آرمان ها است.

احمدی با بیان اینکه در دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب تبین شود، گفت: تمام برنامه های دهه فجر با رویکرد سلامت محور و با توجه به پروتکل های بهداشتی و با توجه به دستورات ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد؛ اصلی ترین سیاست در برنامه فراگیری است و با توجه به این رویکرد آحاد جامعه در برنامه ها دخیل می شوند و این ایام الله نشان می دهد که انقلاب زنده و مردم به آرمان های آن پایبند هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه نشاط افرینی، وحدت آفرینی و امید آفرینی و در این ایام و برنامه های دهه فجر مورد توجه است و همچنین کمک مومنانه و ادامه آن نیز از جمله اقدامات است، افزود: ۲۰ کارگروه تشکیل شده است تا برنامه ها در این دهه به خوبی انجام شود و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده است؛ در۱۰۶ شهر استان ستاد تشکیل شده  و در بخشداری ها و دهیاری ها توجیح شده و برنامه های خوبی در دست اجرا دارند که در سراسر استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های مختلف پیش بینی شده در دهه فجر گفت: ۲۱۷ شهید در دوران مبارزه ستم شاهی، استان اصفهان تقدیم انقلاب کرد که اولین یادواره این شهدا در ۱۲ بهمن در گلستان شهدا برگزار می شود که ۷۲ شهید از اصفهان هستند.

احمدی با اشاره به برنامه های دهه فجر عنوان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، مانور تاکسیرانی، جشنواره ها و برنامه های شاد در محلات و روز ۱۵ بهمن ماه گردهمایی برای خواهران و تجلیل از فعالان خواهر در حوزه سلامت خواهد شد و اجرای طرح مادران آسمانی برای تجلیل از مادران شهدا نیز یکی دیگر از برنامه هاست.

محمد علی احمدی با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است، ادامه داد:  بیش از چند هزار برنامه در سراسر استان در این دهه فجر انجام خواهد شد که  ۱۴۷ برنامه شاخص را در بر می گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه روز ۱۷ بهمن ماه عطر افشانی قبور شهدا انجام خواهد شد، عنوان کرد: یکی از برنامه ها که جذابیت خاصی برای جوانان داشته  برنامه نور افشانی است که امسال نیز در نقاط مختلف انجام می شود و در ۲۲ بهمن اکنون با توجه به پیشگیری از بیماری کرونا اجتماع و راهپیمایی نخواهیم داشت اما برنامه جایگزینی انجام خواهد شد و راهپیمایی موتوری و خودرویی نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات