طالبی گفت: با تبیین نقش مادران شهدا و همسران شهدا به گسترش هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ کار و سخت کوشی که جامعه ما الان به آن نیاز دارد کمک خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۶۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد علی طالبی در یادواره استانی زنان شهید و تجلیل از بانوان جانباز که در حسینیه سید محمد آقا برگزار شد اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در چهار چوب سلسله برنامه‌های تکریم و تجلیل از ایثارگران و برنامه‌های کنگره بزرگداشت ۴ هزار شهید استان یزد شاهد برگزرای یکی از افتخار آمیزترین برنامه‌های تجلیل از شهدای و ایثارگران زن در استان یزد هستیم.

استاندار یزد افزود: مطمئناً برگزاری این گونه برنامه‌ها و مراسم‌ها ضمن اینکه تجلیل و تکریم از مقام شهدای زن و همچنین ایثارگران بزرگوار است به الگو سازی و تبیین نقشی که زنان در ابعاد مختلف تربیتی و پرورشی کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگر موفقیتی در عرصه‌های مختلف داشتیم به دلیل ایثار شهدا است گفت: موفقیت‌های بزرگی که با ایثارگری رزمندگان عزیزمان در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس داشتیم که همه این‌ها مرهون تربیت رزمندگان عزیزمان در دامان مادران و زنانی است که به اتکا آموزه‌های دینی و فرهنگ غنی جامعه چنین فرزندانی را پرورش دادند و این فرزندان توانستند سنگر‌های بزرگی را عرصه‌های مختلف فتح کنند.

طالبی ادامه داد: ما همین روحیه و همین ایثار را در مادران امروز داریم اگر ما بتوانیم به خوبی نقش مادران شهدا و همسران شهدا و کسانی که با شهدا انس داشتند را برای جامعه تبیین کنیم به گسترش هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ کار و سخت کوشی که جامعه ما الان به آن نیاز دارد کمک خواهیم کرد.

استاندار یزد در پایان افزود: یادواره استانی زنان شهید و تجلیل از بانوان جانباز سر آغازی برای تبیین هرچه بهتر نقش و تاثیر مادران شهدا و زنان ایثارگر در عرصه‌های مختلف است. با توجه به هرچه بهتر و بیشتر این نقش بتوانیم ارتباط خوب و منطقی را بین نقش زنان در دفاع مقدس و موفقیت‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با جامعه برقرار کنیم و به اتکا همین نقش و تاثیر گذاری برای راهی که نیاز داریم در آینده در راستای توسعه کشور و در راستای حفظ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی طی کنیم از این آموزه‌ها انشالله بهره‌مند شویم.
ارسال نظرات