تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی،بمناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: مادران شهدا مقامی والا، شأنی بی نظیر، جایگاهی عظیم در پیشگاه خداوند دارند.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۰۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام سردار عابدین خرم آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
مردی خدمت پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) آمد و عرض کرد: "ای رسول خدا! به چه کسی نیکویی کنم؟ فرمود: به مادرت، عرض کرد: بعد از او به چه کسی؟  فرمود: به مادرت، بار سوم عرض کرد: بعد ازاو به چه کسی؟  فرمود: به مادرت.
فهمی عمیق می طلبد تا درک مقام مادر شود. مادرانی که تمام خوبانِ تاریخ از دامن ایشان به معراج پرکشیده اند. فرمود بهشت تحت اقدام مادران است. حق هم چنین است، چرا که این را ما در دوران طلایی انقلاب اسلامی با چشم خود دیدیدم. ما دیدیم که بهشتِ انسانیت را فرزندان این مادران برای ملت بزرگ ایران رقم زدند. ما زیبایی را دیدیم. ما رونق بازار اخلاق و ایثار را دیدیم. ما از خود گذشتگی را دیدیم. ما سر دادن برای اسلام را دیدیم.

ما در پشت خاکریز‌ها توحید را چشیدیم. ما دیدیم که از دامن این مادران صبور، فرشتگان صبر دچار شگفتی شدند. ما دیدیم وقتی امام عزیزمان شانه هایش در برابر مادر چهار شهید تکان میخورد و از چشمانش اشک میریخت، آن شیر زن به امام گفت که فرزندانم را فدای راه ولایت کردم که شما اشک نریزید، شما تنها نمانید. ما دیدیم فرزندان و دردانه‌های نوجوان و جوانی را که چگونه از دامن مادرانشان به سمت خاکریز‌های شهادت جانانه خیز برداشتند و تا عرش پرواز کردند تا انقلاب تنها نمانَد. یقین که انبیای الهی در شلمچه و طلاییه، در دشت عباس و اروند در جزایر مجنون، در کوچه پس کوچه‌های خرمشهر، در ارتفاعات کردستان و غرب، هبوط فرشتگان را دیدند. دیدند که چگونه این لاله‌های پاره پاره در آغوش ملائکه به آسمان میروند.

مادران شهدا مقامی والا، شأنی بی نظیر، جایگاهی عظیم در پیشگاه خداوند دارند. مادران شهدا امید ملت بزرگ ایرانند. چه اعجازی از این بالاتر که انقلاب اسلامی همچنان از نعمت بزرگ مادران شهدا برخوردار است. ما در شامات و عراق، نسل تازیه‌ای از مادران را دیدیم که فرزندان دهه هفتادی خود را به معرکه‌ عظیم جهاد با استکبار فرستادند فرزندانی که بی سر برگشتند، اما خم به ابروی مادران نیامد. این‌ها اعجاز قرن پانزده قمری است که خداوند با مادران شهید، حقانیت اسلام ناب را به رخ عالم میکشد.

ما به وعده خداوند ایمان داریم که این رنج و صبرها، کاروان انقلاب را به سر منزل مقصود خواهد رساند. درود خداوند بر مادران شهید درود خداوند بر مادران انقلابی که در صحنه نبرد حق و باطل، جبهه حق را با صبر خود یاری رساندند.

سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم
خادم الشهدا و فرمانده سپاه عاشورا

ارسال نظرات