مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر، از اجرای طرح ملی «طواف» در ۵ محور آسیب‌های ‌اجتماعی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۰۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در تشریح طرح ملی«طواف»گفت: طرح ملی «طواف» در محورهای آسیب‌های‌اجتماعی که شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم می باشد در دو بخش ایده‌‌ها و اقدامات فرهنگی اجرا می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به زمان دریافت و جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی توسط کمیته استانی که تا ۱۳ بهمن‌ماه ادامه دارد، بیان کرد: تمامی طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی که در کمیته‌های استانی وصول می‌شود، در بانک اطلاعات طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور ثبت و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با ذکر جوایز درنظر گرفته شده برای این رویداد ملی، اضافه کرد: به هر طرحی که در کمینه ستاد مرکزی حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد به‌عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد و به طرح‌هایی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز شوند، مبلغ ۷۰ میلیون ریال جایزه نقدی اعطاء می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهری، در ادمه گفت: از تمامی اساتید حوزه و دانشگاه، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان فرهنگی، مسئولان و اعضای موسسات قرآنی و کانونهای فرهنگی تبلیغی، و دغدغه‌مندان عرصه‌ی گام دوم انقلاب دعوت می‌شود که در این رویداد ملی شرکت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان یادآوری کرد: برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌های گزینش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی و پایش اولیه به واحد آموزش و پژوهش اداره کل و یا دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان جهت حمایت و اجرا مراجعه کرده و در تماس باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها