مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در جمع خبرنگاران در بوشهر گفت:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در جمع خبرنگاران در بوشهر گفت: بیش از 200 هزار بسیجی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت داشته و مشغول ارائه خدمات هستند.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۲۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دکتر شاهین محمّد صادقی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور اظهار کرد: بیش از 35 هزار تیم به صورت مشترک بین بسیج، کادر بهداشت و درمان، هلال احمر و سایر نیروهای مردمی در قالب این طرح به مراقبت از سلامت مردم مشغول هستند.

مشارکت بیش از 200 هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی

وی تصریح کرد: کارهای مختلفی در قالب طرح شهید سلیمانی انجام می‌شود که از جمله مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به بیماریابی در خانه یا محل کار اشاره کرد که بعد از پیدا کردن یک بیمار، ابتدا او را از سایر افراد سالم جامعه جدا کرده و سپس رصد و رهگیری می‌کنند که این فرد بیمار و یا آلوده به ویروس با چه تعدادی از افراد در تماس بوده است که در حد امکان آن افراد را نیز پیدا می‌کنند که به این ترتیب یک بیماریابی فعال انجام می‌شود.

مشارکت بیش از 200 هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی
این مقام مسئول افزود: این روش، بهترین و علمی‌ترین راه برای مقابله با این پدیده اجتماعی و بیماری واگیردار است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور یادآور شد: خیلی از افرادی که در طرح شهید سلیمانی در خانه‌ یا هر جای دیگری شناسایی شده و آن‌هار را از جامعه جدا کردیم و از آن‌ها خواهش کردیم که در خیابان‌ها و مراکز جمعیتی رفت و آمد نداشته باشند نیازمند قوت روزانه و حمایت غذایی و معیشتی هستند که در این زمینه پایگاه‌های مقاومت بسیج از این افراد حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها