خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مساجد پایگاه های مهم انسان سازی هستند و باید برای تربیت صحیح و فعال برنامه منظمی داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۶۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی  آل هاشم در آیین افتتاح مسجد امام حسین(ع) و پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدی حوزه حضرت امام رضا(ع) گفت: مساجد و پایگاه ها ستادهای ارتش و سپاه و به نوبه ی خود دانشگاه و دادگاه اسلام میباشد چرا که در زمان پیامبر(ص) نیز دادگاه و دانشگاه همین مساجد بودند.
وی وجود نسل جدید در مساجد را مهم دانست و اضافه کرد: نباید مانع حضور نسل جدید در مساجد بود که چرا که جوانان و نوجوانان باید در مساجد تعلیم و تربیت شوند.
حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود و در آستانه فرا رسیدن دهه فجر،  اعتقاد و ایمان مردم، وحدت مردم و رهبری های پیامبر گونه امام(ره) را سه عامل اصلی پیروزی انقلاب نام برد و اظهارداشت: انقلاب ما فقط برای احیای دین بود که مرجع این انقلاب همین مساجد ها بودند.
 امام جمعه تبریز حفاظت از ولایت فقیه را حفاظت از اصل انقلاب عنوان و بیان کرد: از عوامل استمرار انقلاب رهبری است چراکه علاوه بر رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران رهبری جهان اسلام را نیز برعهده دارد.

ارسال نظرات