خبرهای داغ:
مدیر کل زندان‌های آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد هشت نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان به یاد و نام امام هشتم حضرت امام رضا(ع) آزاد شده و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۶۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن محمدیاری در آیین  آزادی این زندانیان با بیان اینکه در پی فراخوان طرح «نذر هشتم» در آذربایجان شرقی، این تعداد زندانی از زندان تبریز آزاد شدند، افزود: این افراد از جمله محبوسان جرایم مربوط به مسایل مالی بودند که با کمک خیرین و رضایت شاکیان از زندان آزاد شدند.

وی اظهار داشت: مبلغ بدهی این هشت زندانی دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که با کمک ۱۵۰ میلیون تومانی ستاد دیه آذربایجان شرقی، ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی و نیز پذیرش اعسار از سوی مرجع قضایی به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

محمدیاری ادامه داد: از مجموع زندانیان آزاد شده فوق تعداد پنج نفر از زندان تبریز و سه نفر از سایر زندان‌های استان آزاد شدند.

به گفته وی در حال حاضر تعداد ۳۷۴ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی ۱۷۰ میلیارد تومان در زندان های آذربایجان شرقی به سر می برند که در صورت تامین ۱۳ میلیارد تومان از زندان آزاد می شوند.

محمدیاری اضافه کرد: با هماهنگی ستاد دیه استان و نیز همراهی و همکاری خیرین و نیکوکاران استان تلاش داریم تا هر ماه با یاد و نام امام هشتم شیعیان تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد استان آزاد شده و به نزد خانواده های خود باز گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها