فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری

اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در مناطق عشایری استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 42 عنوان برنامه در مناطق عشایری استان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۷۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سرهنگ ایزدی با اشاره به  شعار محوری ایام الله دهه فجر امسال انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار تاکید کرد: بزرگداشت ایام الله دهه فجر که مقارن شده با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و امام خمینی(ره) در مناطق عشایری استان با اجرای بیش از 70 عنوان برنامه می باشد.

ایزدی با اشاره به سه رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی، حفظ وحدت و انسجام اقوام و عشایر و اقدامات فرهنگی و بصیرتی گفت: اکثر برنامه های امسال بر اساس این سه محور اجرا می شود.

وی رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی، افتتاح منزل مددجویان در مناطق دیناران و میهه، برگزاری میز خدمت با عنوان مسجد مطالبه گر و مسئول پاسخگو، افتتاح پروژه آبرسانی جوی کلا در منطقه عشایری صمصامی را از جمله برنامه های محرومیت زدایی در مناطق عشایری استان عنوان کرد.

وی برگزاری حلقه های صالحین، میقات صالحین، نشست های بصیرتی با عنوان تبیین گفتمان ولایت به عنوان گفتمان برتر، سرکشی از خانواده شهدای عشایر و عطر افشانی قبور مطهر شهدای عشایر و افتتاح پایگاههای بسیج در کلکله و میهه و برگزاری مسابقات ورزشی، هنری و فرهنگی و کتابخوانی را از دیگر برنامه های دهه فجر در مناطق عشایری استان عنوان کرد.

ایزدی با اشاره به 19 بهمن سالروز بیعت بختیاریهای غیور استان با امام خمینی(ره) گفت: بزرگداشت این روز با حضور معتمدین و متنفذین و سران ایلات و طوایف عشایر در دفتر امام جمعه شهرکرد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان انجام می شود.

ارسال نظرات