خبرهای داغ:

تکریم از مادران و همسران شهدا در شهرستان برخوار

مراسم تکریم از مادران و همسران شهدای شهرستان برخوار همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۸۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا  به‌صورت همزمان با تمام استان‌های کشور، با حضور عبدالله بنهری فرماندار شهرستان برخوار و مجید مفتخریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برخوار برگزار شد.

بنهری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مادران شهدا دینی بزرگ بر تمام مردم دارند، آن‌ها فرزندشان را در راه خدا داده اند و این کار بزرگیست که از هرکسی بر نمی‌آید، اخلاص و صبر آن‌ها الگویی برای نسل جوان کشورمان بوده و امیداست که با تکریم و احترامشان بتوانیم یاد این عزیزان را گرامی بداریم.

مفتخریان نیز در این جلسه بیان کرد: شکی نیست که شهادت و ارزش کار شهدا مرهون مادران و همسران شهدا است که خودهیچ توقعی ندارند، این ما هستیم که مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان هستیم و باید از این شیرزنان انقلاب اسلامی به خوبی تجلیل کنیم.

در پایان این برنامه از مادر شهیدان والامقام محمدعلی و عباس فتاحی و همسر شهید علی زمانی در این شهرستان تجلیل شد.

گفتنی است: خانواده فتاحی دو شهید به نام شهیدان: عباس فتاحی (در منطقه جنوب شهر فاو) و محمد علی فتاحی (در عملیات کربلایی ۵) و دو جانباز به نام های حسین فتاحی (جانباز۷۰درصد) و حسن فتاحی (جانباز ۴۵ درصد) را به نظام و انقلاب تقدیم نموده اند.

ارسال نظرات