فرمانده سپاه چالوس در گفت و گو با بسیج:

باید اقدامات بسیج در زمینه‌های مختلف به مردم اطلاع رسانی شود

ساری-فرمانده سپاه چالوس با بیان این مطلب که باید اقدامات بسیجیان در پایین سطح به اطلاع و آگاهی مردم برسد، افزود: بسیج در بین اقشار مختلف مردم دارای اقدامات بسیاری است که می‌بایست به مردم اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۴۲۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
خبرگزاری بسیج، سرهنگ عابدین داغمه چی در حاشیه افتتاح خبرگزاری بسیج مازندران در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس با اشاره به اینکه با همت روابط عمومی و بسیج رسانه و نیز بسیج هنرمندان  دفتر این خبرگزاری افتتاح شد، گفت: یکی از کار‌های اساسی دفتر خبرگزاری اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد بسیج در زمینه‌های مختلف به مردم است.

فرمانده سپاه چالوس با بیان این مطلب که باید اقدامات بسیجیان در پایین سطح به اطلاع و آگاهی مردم برسد، افزود: بسیج در بین اقشار مختلف مردم دارای اقدامات بسیاری است که می‌بایست به مردم اطلاع رسانی شود.

داغمه چی در ادامه هدف از تشکیل دفتر خبرگزاری بسیج مازندران را اطلاع رسانی اخبار بسیج به مردم برشمرد و اضافه کرد: هرپایگاه می‌بایست یک خبرنگار داشته باشد تا اقدامات بسیج را به اطلاع مردم برساند.

فرمانده سپاه چالوس از فعالیت ۳۰ خبرنگار در عرصه بسیج محلات و حوزه‌ها هم خبر داد و خاطرنشان کرد: ان شاء الله در آینده شاهد افزایش خبرنگار در سطح پایگاه‌ها باشیم تا از این طریق بتوانیم فعالیت‌های گسترده بسیجیان را به سمع و نطر افکار عمومی برسانیم.
 


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها