جانشین فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر:

طرح شهید سلیمانی باعث کنترل ویروس کرونا در بوشهر شد

جانشین فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر با اشاره به جزئیات اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان بوشهر گفت: طرح شهید سلیمانی باعث کنترل شیوع ویروس منحوس کرونا در شهرستان بوشهر شده است.
کد خبر: ۹۳۱۵۴۶۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

صبح امروز، سرهنگ دوم پاسدار عبدالله یزدان پناه جانشین فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر بسیج شهرستان بوشهر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوشهر در رابطه با اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان بوشهر گفت: طرح شهید سلیمانی دربرگیرنده 10 پایگاه سلامت شهری و 7 پایگاه سلامت روستایی در روستاهای هلیله، چغادک، عالیشهر، چاهکوتاه، جزیره شیف، دویره، کره بند می باشد که با مشارکت و فعالیت 150 بسیجی برادر و خواهر در حال اجرا است.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر بسیج شهرستان بوشهر در ادامه گفت: طرح شهید سلیمانی از اول آذر ماه توسط بسیج سپاه شهرستان بوشهر در این شهر ستان در حال برگزاری است.
وی با اشاره به هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: هدف از این طرح، کنترل غربالگری و قطع زنجیره شیوع این ویروس منحوس بوده است ودر همین راستا ، طرح مذکور تا پایان سال با جدیت اجرا خواهد شد .
یزدان پناه در ادامه گفت: در راستای انجام تست سریع کرونا 3 پایگاه بسیج روح الله در خیابان سنگی، پایگاه شهید باهنر در سرتل و پایگاه شهدای جفره واقع در سرتل در حال خدمات دهی به عموم مردم هستند.
وی در رابطه با وضعیت خدمات دهی پایگاه های مذکور گفت: تاکنون بیش از 300 تست سریع در این پایگاه انجام شده که منجر به شناسایی حدود 30 بیمار مبتلا به کرونا شده که پس از شناسایی فرد مبتلا، از خانواده وی نیز نمونه گیری شده است.
یزدان پناه در پایان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی توانسته تا حد زیادی شیوع ویروس کرونا در شهرستان را کنترل کند و رضایت مردم را نیز به دنبال داشته است.

ارسال نظرات