فاز اول دهکده گردشگری مخملکوه بزودی افتتاح می‌شود

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول دهکده بزودی افتتاح می‌شود و باید برای تکمیل فاز دوم نیز تلاش و پیگیری کنیم .
کد خبر: ۹۳۱۵۴۷۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهرداد ویسکرمی در حاشیه بازدید از دهکده گردشگری مخملکوه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان لرستان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم نظیر بوده و بالغ بر ۵ هزار اثر تاریخی و فرهنگی داریم و در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی نیز دارای ۷۰ درصد گیاهان دارویی هستیم که در کل اروپا وجود دارد و در کنار همه این ظرفیت‌ها شاهد نیروهای قوی هستیم.

وی افزود: با وجود این همه ظرفیت انتظار می‌رود وضعیت به مراتب بهتری داشته باشیم اما متاسفانه در بین چند استان اول در بحث بیکاری قرار داریم.

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاری در دهکده گردشگری مخملکوه خرم‌آباد را ارزشمند برشمرد و گفت : ایجاد حدود ١٠٠ فرصت شغلی در این مجموعه در کنار ایجاد مجموعه‌ای با توجه به فرهنگ بومی و محلی بسیار ارزشمند است و جا دارد مسوولان در این حوزه از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

وی با بیان اینکه لرستان در حوزه گردشگری و آثار تاریخی ظرفیت‌های زیادی دارد، عنوان کرد: تعداد زیادی آثار تاریخی در لرستان داریم که همه در گنجینه قلعه جمع شده‌اند و جا برای نمایش آنها نداریم.

ویسکرمی اظهار داشت: انتظار ما از مسوولان این است که از افرادی که در راستای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاری می‌کنند حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مشکل راه دهکده گردشگری مخملکوه خرم‌آباد رسیدگی و برطرف شود و من این موضوع را در تذکر به وزیر راه اعلام کردم و از میراث فرهنگی نیز انتظار داریم به کمک این مجموعه بیاید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول دهکده بزودی افتتاح می‌شود و باید برای تکمیل فاز دوم نیز تلاش و پیگیری کنیم اما فعلا دغدغه اصلی این موضوع ورودی دهکده است که نیاز به رفع مشکل دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار