آیین اختتامیه سومین جشنواره فصلی رسانه های ایلام با حضور استاندار و جمعی از مدیران و مسوولان استانی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد و برگزیدگان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۱۵۵۳۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، آیین اختتامیه سومین جشنواره فصلی رسانه های ایلام با حضور استاندار و جمعی از مدیران و مسوولان استانی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد و برگزیدگان تجلیل شدند. 

 رییس خانه مطبوعات استان ایلام در این آیین اظهار داشت: ۵۲۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در بخش های خبر، تیتر، سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه و گفت و گو، عکس، اینفوگرافی، گرافیک و صفحه آرایی ارسال شد که از تعداد ۹۶ اثر به دلیل عدم انتشار در بازه زمانی تعیین شده و همچنین هماهنگ نبودن با سرفصل های جشنواره مورد داوری قرار نگرفت. 

سامی شهبازی افزود: ۴۲۴ اثر این جشنواره نیز مورد ارزیابی دوران قرار گرفت که این میزان ۳۹ اثر بعنوان برگزیده انتخاب و صاحبان آثار برتر مورد تجلیل قرار گرفتند. 

وی یادآور شد: داوری این آثار بصورت تلفیقی از داوران بومی و اساتید مرکز مطالعات و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفته است. 

شهبازی در خصوص محورهای این دوره جشنواره افزود: توسعه استان و فرصت های سرمایه گذاری با نگاه ویژه به مزیت های نفت، گاز و پتروشیمی، گام دوم انقلاب، روند توسعه استان با نگاه به زیرساخت‌های ارتباطی، مواصلاتی و سرمایه‌گذاری، طبیعت و محیط زیست ، آسیب‌های اجتماعی و نقش رسانه در پیشگیری و کنترل آن، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، اربعین حسینی، ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان، معرفی پتانسیل‌های استان در حوزه گردشگری محورهای این دوره جشنواره مطبوعات استان بود.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام اضافه کرد: بخش ویژه این‌ جشنواره به کرونا اختصاص داشت. 

به گفته وی هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت سالم، تولید محتوا بیشتر با نگاه به ظرفیت های ایلام و دیده شدن آثار فاخر خبرنگاران بود. 

بیش از ۲۰۰ خبرنگار در استان ایلام فعالیت دارند.

ارسال نظرات