خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دهه فجر، فرصت مناسبی برای بیان برکات انقلاب است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دهه فجر، فرصت مناسبی برای بیان برکات انقلاب است و در کنار تاکید بر موضوعاتی همچون نگرانی و مشکلات معیشتی، باید مردم را به آینده کشور و نظام امیدوار کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۵۴۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در هشتمین همایش امامان جمعه استان، با تاکید مجدد بر حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن افزود: توجه به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین تبعیت محض از حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، اصلی ترین عامل حفظ و بقای انقلاب اسلامی است.
وی پافشاری و ترویج اصول و ارزش های اسلامی را یکی دیگر از عوامل دخیل در حفظ و تقویت انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: بی توجهی به اخلاص؛ شعارزدگی، ریاکاری و سایر صفات مذموم غیراخلاقی از جمله آفت های خدمت رسانی به مردم است که باید به شدت از آن ها دوری جست.
حجت الاسلام آل هاشم حفظ وحدت و انسجام ملی، تقویت توان دفاعی کشور، افزایش بصیرت و آگاهی و همچنین مبارزه با مستکبران و دشمنان ایران اسلامی را از دیگر عوامل موثر در حفظ و تقویت انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی مردم با پیروزی انقلاب، تمام نشده است افزود: این نقش آفرینی، روز به روز و در تمامی برهه های حساس و تاریخ ساز ایران اسلامی، قابل مشاهده بوده که باید به بهترین شکل ممکن از آن حفاظت و حراست کرد.
حجت الاسلام آل هاشم در همین راستا اظهار کرد: در چهل و دو سال گذشته، کارهای بسیار عظیمی در کشور و به برکت نقش آفرینی ویژه مردم انجام شده و کمک های مردمی در رزمایش کمک های مومنانه به مستضعفین و نیازمندان، یکی از مصادیق این موضوع است.
امام جمعه تبریز با اشاره به ضرورت توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکلات و برنامه ریزی برای پاسخ دهی مناسب به نیازهای معیشتی مردم تاکید کرد: بخشی از مشکلات فعلی جامعه، مربوط به تحریم‌ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها