خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

دیدار اعضای بسیج جامعه زنان بهار با خانواده شهید «فریدونی»

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: اعضای بسیج جامعه زنان در دیدار با خانواده شهید شاخص سال 99 شهرستان بهار شهید «مهدی فریدونی» از مادر این شهید والامقام تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۱۵۵۵۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

دیدار اعضای بسیج جامعه زنان بهار با خانواده شهید «فریدونی»فاطمه کتابی‌اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت روز تکریم از مادران شهدا در برنامه‌ای با حضور مسئول عقیدتی و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار و اعضای بسیج جامعه زنان از خانواده شهید شاخص سال 99 شهرستان بهار شهید «مهدی فریدونی» دلجویی شد.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در استمرار و تداوم انقلاب اسلامی داشتند، گفت: ایشان با الگوگیری از مادر علمدار کربلا حضرت ام البنین (س) همسر و فرزندان خود را رهسپار جبهه‌ها می‌کردند تا با صیانت از خاک وطن امنیت را برای ما جاودان کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار تصریح کرد: عنوان روز جهانی تکریم از مادران و همسران شهدا در تقویم سال فرصتی برای پاسداشت منزلت مادران و همسران شهدایی است که به ندای رهبر زمان خود لبیک گفتند و همسر و فرزند خود را برای اعزام به مناطق جنگی تشویق کردند و با افتخار آرمان های آنها را ادامه دادند بدون اینکه تردیدی به دل را دهند.

وی افزود: تمثال شهید «مهدی فریدونی» که توسط نقاش بهاری آقای غیبی به تصویر کشیده بود در این مراسم به رسم یادبودبه مادر گرامی شهید تقدیم شد.

دیدار اعضای بسیج جامعه زنان بهار با خانواده شهید «فریدونی»

دیدار اعضای بسیج جامعه زنان بهار با خانواده شهید «فریدونی»

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار