فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) در گفت و گو با«بسیج»؛

بیش از 10 عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: امسال با توجه به مسئله شیوع کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ۲۲بهمن راهپیمایی بصورت موتوری و خودرویی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۵۹۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

پاسدار شعبانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: امسال با توجه به مسئله شیوع کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ۲۲بهمن راهپیمایی بصورت موتوری و خودرویی برگزار می شود.

بیش از 10 عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می شود

وی همچنین به دیگر برنامه های امسال دهه فجر اشاره کرد، افزود: تکریم خانواده شهداء و ایثارگران، نشست‌های روشنگری و بصیرتی بصورت مجازی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهداء در بستر فضای مجازی، برپایی نمایشگاه عکس دستاورد‌های انقلاب، غبار روبی مزار شهدا، رژه موتوری و خودرویی، راه اندازی ایستگاه سلامت در سطح شهر و غیره از برنامه‌های دهه فجر این ناحیه در سطح شهر است.

پاسدار شعبانی گفت: دهه فجر روزهای مبارکی است که باید نسل جدید از دستاوردهای آن آگاه شوند که در اوایل انقلاب چه فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی صورت گرفته که می‌توان از آن الگو گرفت و در امور استفاده کرد، امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن شماری از برنامه ها بصورت حضوری و تجمعی باید نقش پررنگی در آگاه سازی جوانان در فضای مجازی داشته باشیم.

وی افزود: بسیجیان خادمان ملت هستند و بسیج همواره در سربلندی پیروزی و پیشرفت مردم ایران و انقلاب اسلامی حضوری موثر داشته است و حضور آنان در همین مسئله نابودی کرونا و جانفشانی در این راه نشانگر همین موضوع می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) در پایان توزیع ماسک و دستکش رایگان، ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی، توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان را از دیگر خدمات بسیج در زمینه مقابله با ویروس کرونا در دهه فجر برشمرد، خاطر نشان کرد: بسیج تا آخرین قطره خون خود در این راه مبارزه خواهد کرد تا به حول قوه الهی شاهد نابودی و ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها