خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجبشیر:

دهه فجر ریشه استبداد را در ایران به زباله دان تاریخ انداخت

تبریز- فرمانده سپاه عجبشیر گفت: ظلم و استکبار با روی کار آمدن انقلاب از این کشور برچیده شد و ایام الله فجر ریشه استبداد و استعمار را به زباله دان تاریخ انداخت.
کد خبر: ۹۳۱۵۶۸۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور در جمع اصحاب رسانه عجب شیر بمناسبت دهه فجر افزود: همه‌ انقلاب های دنیا از وقتی که جریان انقلاب های شان در تاریخ ثبت شده است، سالگردهائی دارند اما سالگرد انقلاب ما در طول تاریخ نظیر ندارد.
وی بر ارزش و اهمیت گرامیداشت دهه فجر تأکید و تشریح کرد: دهه‌ی فجر تجدید یادها و خاطره‌های پُرشکوه روزهای انقلاب است دهه‌ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است لذا این روز ها را نباید فراموش کرد.
شاه محمدپور با اشاره به فرمایش رهبری در مورد نقش مردم در حفظ نظام بیان کرد: انقلاب ما قائم به ایمان مردم است مخالفین با انقلاب، مخالفین با نظامِ برآمده‌ی از انقلاب، با مردم روبه‌رو هستند، سر اینکه آن ها موفق هم نمی شوند، همین حضور مردم است.
وی ادامه داد: به همت بسیجیان شهرستان عجب شیر بیش از 100 برنامه در ایام الله فجر تا سالروز جشن پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه عجبشیر در پایان به گوشه ای از برنامه های دهه فجر اشاره و اضافه کرد: اهدای جهیزیه، کمک بسته معیشتی، دیدار با خانوداه های شهدا، کاروان سلامت در روستاها، تبیین گفتمان گام دوم انقلاب در نشست های خبری، رژه موتوری و خودرویی، گشت های رضوین و .... از جمله برنامه های سپاه ناحیه عجب شیر می باشد.
ارسال نظرات