معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران:

نفوذ آب آژیر خطر را فعال کرد/ پرواز باکو به سلامت در فرودگاه امام نشست

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: نفوذ آب به سیستم هشدار یکی از سازمان‌ها منجر به فعال شدن آژیر این سیستم شد. تا رسیدن نیروهای خدماتی برای قطع آژیر مردم در غرب تهران نگران شدند.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۲۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: نفوذ آب به سیستم هشدار یکی از سازمان‌ها منجر به فعال شدن آژیر این سیستم شد. تا رسیدن نیروهای خدماتی برای قطع آژیر مردم در غرب تهران نگران شدند.
حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در پاسخ به علت فعال شدن سیستم هشدار در غرب تهران گفت: بامداد امروز در منطقه 5 و 2 شهرداری تهران نفوذ آب به سیستم هشدار یکی از سازمان‌ها منجر به فعال شدن آژیر این سیستم شد. تا رسیدن نیروهای خدماتی برای قطع آژیر مردم نگران شدند.
گودرزی اظهار داشت: در همین ساعت هم پروازی از باکو بلند شد که به دلیل مساعد نبودن هوا خلبان خواستار بازگشت به باکو شده بود. بر اساس اعلام مدیرکل فرودگاه امام خمینی این پرواز مجدد انجام شد.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تأکید کرد: نیم ساعت بعد از بازگشت پرواز به باکو پرواز دو ایرلاین ایران ایر و هما نیز در فرودگاه می‌نشیند که همه این موضوعات در فضای مجازی شائبه ایجاد کرد. پرواز باکو بر اساس اعلام قبلی رأس ساعت 3 انجام شد و به سلامت در فرودگاه امام خمینی نشسته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار