ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:دهه فجر نشان دهنده عظمت امام و ملت است.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۲۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران  با تبریک پیشاپیش سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام (ره)، روز مادر و روز زن به بانوان و زنان و با بیان اینکه روز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا بود، گفت: خانواده‌های شهدا، مادران و همسران شهدا و بانوان جامعه همه پرچمدار بودند و پیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور این بانوان در صحنه رقم خورد.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام خجسته دهه فجر بیان کرد: دهه فجر نمونه‌ای از عظمت مردم بزرگوار است. دهه فجر با بازگشت حضرت امام (ره) به میهن و آغوش ملت در ۱۲ بهمن ۵۷ شروع شده و شمارش معکوس سقوط رژیم آغاز شده و تا روز ۲۲ بهمن پرچم آمریکایی نصب شده روی حکام سابق سرنگون شده و علم اسلام و جمهوری اسلامی در این مملکت برافراشته شده است.

امام جمعه ساری گفت: این نعمت مرهون عظمت امام و ملت است و تداوم آن نیز مرهون عظمت رهبر بزرگوارمان و مردم است و نیاز به همراهی و استقامت مردم دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه هدف دشمنان تصویر سازی غلط از ایران و سیاه‌نمایی کردن است، ادامه داد: سرکردگان سرویس‌های جاسوسی امنیتی و اطلاعاتی دنیا به صراحت از تمام رسانه‌های دنیا خواستند از موفقیت‌های ایران چیزی ننویسند و از ضعف‌ها و مشکلات بنویسند برای اینکه ما را ناامید و وادار به پروژه توسعه یافتگی به سبک و دلخواه غرب کنند. در صورتی که به اعتراف خود دشمنان و بر اساس منابع متقن علمی خارجی موفقیت‌های ایران در حوزه‌های گوناگون بسیار بسیار چشمگیر بوده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها