جانشین فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

اجرای ۱۱ هزار ۶۲۱ عنوان برنامه در دهه فجر سال ۹۹/ رصد کرونایی ۲۴۵ هزار ۵۵۰ خانوار در طرح حاج قاسم

ساری- جانشین فرمانده سپاه کربلا از اجرای ۱۱ هزار ۶۲۱ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در سراسر استان خبر داد و گفت: بخاطر شرایط کرونایی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۷۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
اجرای ۱۱ هزار ۶۲۱ عنوان برنامه در دهه فجر سال ۹۹/ رصد کرونایی ۲۴۵ هزار ۵۵۰ خانوار در طرح حاج قاسم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ،به مناسبت ایام الله دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، با اشاره به اینکه باید در مسیر شهدا حرکت کنیم، گفت:همه وهرکسی که در جمهوری اسلامی زندگی می‌کند، نسب به انقلاب تکلیف دارد چرا که این انقلاب ارزان به دست نیامده است.

*باید نسل جوان را با دستاورد‌های انقلاب آشنا کرد

سرهنگ  پاسدار رضایی با بیان این مطلب که همچنان به پای انقلاب خون‌ها ریخته می‌شود، افزود: امثال شهید سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها تقدیم انقلاب شدند لذا باید مردم بویژه نسل جوان را با دستاورد‌های انقلاب آشنا کرد. چرا که مردم بویژه نسل جوان اطلاع زیادی از دستاورد‌های انقلاب ندارند که بدانند قبل از انقلاب ایران در کدام سطح و جایگاه بود چرا که در آن دوران حضور نداشتند و نمی‌توانند قبل و بعد انقلاب را باهم مقایسه کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا هجمه‌های دشمن در عرصه رسانه و فضای مجازی را از عوامل انقلاب زدایی در فکر و قلب جوانان دانست و اضافه کرد:  دشمن در عرصه رسانه و فضای مجازی در تلاش است تا یک چهره منفور از انقلاب را به تصویر بکشد.
 
*دشمن در تلاش برای انقلاب زدایی است 

سرهنگ پاسدار رضایی با بیان این مطلب که دشمنان  واقعیت‌های انقلاب را نمی‌گویند و اهداف خود را صرفا معطوف به اقتصاد کردند، خاطرنشان کرد: ما شرایط  سخت اقتصادی در کشور را انکار نمی‌کنیم؛ و در روایت و احادیث آمده که شکمی که معاش ندارد معاد ندارد و عده‌ای برای تهیه نان شب خود با مشکلات زیادی مواجه هستند، اما دشمن در این بخش دست به تحریف زده است چرا که عزت و سرافرازی ایران اسلامی را نمی‌تواند ببیند و فکر می‌کند می‌تواند دیدگاه مردم را نسبت به انقلاب تغییردهد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه بخش اعظم مشکلات به بی تدبیری و بی مسئولیتی بر می گردد، افزود: مسئولین ظرفیت نیروی انسانی در کشور را ببینند و به جوانان اعتماد کنند چرا که کشور از لحاظ نیروی انسانی و منابع غنی است.
 
اجرای ۱۱ هزار ۶۲۱ عنوان برنامه در دهه فجر سال ۹۹/ رصد کرونایی ۲۴۵ هزار ۵۵۰ خانوار در طرح حاج قاسم
 
*استقلال کشور،مهم ترین دستاورد انقلاب

سرهنگ پاسدار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر اینکه باید دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف را  بشناسیم و بشناسانیم، اضافه کرد:  استقلال یکی از دستاورد‌های انقلاب است.   امروزه یکی از کشور‌هایی که میتواند ادعا کند مستقل است کشور ایران است. کشوری که روی پای خود ایستاده و  تصمیم میگیرد، اما قبل از انقلاب آمریکایی‌ها  در تمام زمینه‌ها برای آن تصمیم می‌گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا  با بیان این مطلب که در دوران قبل انقلاب شاه ملعون اراده‌ای از خود نداشته است، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب، کشور  در علوم مهندسی، پزشکی و هوافضا وهمچنین در حوزه عمران و آبادانی به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است.

به گفته سرهنگ رضایی باید همه دستاورد‌های انقلاب را با هم دید و در بخش اقتصاد و معیشت که امروزه مردم با مشکل مواجه شدند، باید جستجوکرد که مشکل از کجا نشات می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه همه مردم بویژه رسانه در قبال انقلاب مسئول است، یادآور شد: اگر خدای ناکرده انقلاب اسلامی متوقف شود آینده شومی در انتظار ما است.
 
اجرای ۱۱ هزار ۶۲۱ عنوان برنامه در دهه فجر سال ۹۹/ رصد کرونایی ۲۴۵ هزار ۵۵۰ خانوار در طرح حاج قاسم
 
*انتقال دستاوردهای انقلاب به صورت هنرمندانه توسط رسانه ها

سرهنگ پاسدار رضایی به نقش رسانه در انعکاس دستاورد‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: باید رسانه به صورت هنرمندانه این دستاورد‌ها را به نسل جوان منتقل کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با رعب و وحشتی که ساواک در دوران قبل از انقلاب در بین مردم بوجود آورده بود و حمایتی که آمریکا از رژیم منحوس پهلوی میکرد، کسی فکر نمی‌کرد که انقلابی اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد:جیمی کارتر رئیس جمهور وقت امریکا،   ۱۳ ماه قبل از پیروزی انقلاب  به ایران سفر می‌کند در  جلسه‌ای با شاه، ایران را جزیره ثبات معرفی می‌کند، اما مردم مسلمان، خداجو، مظلوم و مستضعف با اراده آهنین تحت رهبری حضرت امام  انقلابی را در همین جزیره ثبات رقم زدند که دنیا را متعجب کرده است.

سرهنگ پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نه تنها یک  نظام مستبد و ظالم را منقرض کرد بلکه  پایان بخش یک رژیم ۲۵۰۰ ساله و نقطه امیدی برای همه آزادیخواهان جهان شده است، افزود: علیرغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها این انقلاب همچنان پویا و زنده و بالنده است و  نه تنها حرکت انقلاب کند نشده بلکه در مصاف با استکبار جهانی و نظام سلطه، امروز شاهد افول آمریکا و نظام سلطه هستیم.
 
اجرای ۱۱ هزار ۶۲۱ عنوان برنامه در دهه فجر سال ۹۹/ رصد کرونایی ۲۴۵ هزار ۵۵۰ خانوار در طرح حاج قاسم
جانشین فرمانده سپاه کربلا به اتفاقات اخیر در آمریکا اشاره و اضافه کرد: آمریکا در سراشیبی سقوط قرار گرفت، آمریکایی که میخواست انقلاب را از بین ببرد.

سرهنگ پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی  مقتدرانه و باصلابت در حال تمدن سازی جهانی است، گفت: این وعده‌ای است که امام خمینی (ره)  داده بودند که اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و صدای انقلاب اسلامی در همه کشور‌ها قابل شنیدن است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به شعار محوری ایام الله دهه فجر «انقلاب بالنده، مقتدر و، چون کوه استوار» اشاره و  اضافه کرد: بخاطر شرایی کرونایی برنامه‌های این دهه متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
 
 
*اجرای ۱۱ هزار ۶۲۱ عنوان برنامه در دهه فجر سال ۹۹
 
سرهنگ پاسدار رضایی از برگزاری  ۱۱ هزار ۶۲۱ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در کل استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۳۷ برنامه دیدار با خانواده معظم شهدا، ۶۵۹ دیدار با خانواده ایثارگران و رزمندگان، ۵۱۵ مراسم تکریم و بزرگداشت شهدا (با رعایت پروتکل بهداشتی و  در فضای مجازی)،۹۶۲ مسابقه ورزشی (انفرادی)، یک هزار  ۲۴۸ نشست بصیرتی (در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی)، ۵۱۰۴  گشت‌های محله محور،۲۷۸ اردو‌های جادی در محلات کم برخورار، ۲۳۴ عنوان تولیدات فرهنگی، راه اندزای پویش‌های مرتبط با دهه فجر در فضای مجازی،   افتتاح ۵ ساختمان پایگاه مقاومت بسیج (بابل، نکا، و ساری)  افتتاح ۵ سالن ورزشی (بابل و ساری)، افتتاح ۴۷ خانه محروم مددجوی کمیته امداد، افتتاح ۸ واحد خانه مددجوی بهزیستی، افتتاح ۱۶ زیارتگاه  شهدا، ۱۵ پروژه محرومیت زدایی، کلنگ زنی ۱۱۵ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال زدایی، افتتاح ۲۸ کارگاه اقتصاد مقاومتی، افتتاح ۳۹ صندوق قرض الحسنه اشتغال زا از جمله برنامه‌های دهه فجر است.
 
به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلا تحویل ۸۷  سری کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند، توزیع ۳۸۰ دست پوشاک و  هزار بسته لوازم التحریر، اهدای ۱۵۸ تبلت به دانش آموزان نیازمندان، پرداخت اقساط و قبوض برای ۵۲ نفر،   توزیع ۳۰ هزار ۴۸۸ بسته معیشتی بین نیازمندان، توزیع ۱۷ هزار ۵۰۰ پرس غذای گرم، اهدای  ۱۳ هزار ۶۲۷ بسته بهداشتی و نیز گندزدایی بیش از ۴ هزار نقطه در مازندران توسط بسیجیان، از برنامه‌های دیگر ایام الله دهه فجر است.
 
*کمک مومنانه ۳۸۲ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان
 
سرهنگ پاسدار رضایی در ادامه مجموع اعتبارات برنامه‌های دهه فجر امسال را ۳۹ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد:از اول اسفند سال ۹۸ تا ۳۰ دی امسال با کمک مردم، خیرین، مسئولین و نیرو‌های بسیجی مجموع بالغ بر ۳۸۲ میلیارد تومان  در قالب کمک مومنانه به افراد نیازمند در سراسر استان کمک شد که این روند ادامه دارد.
 
 جانشین فرمانده سپاه کربلا همچنین از رزمایش دسته‌های رزمی گردان‌های بیت المقدس در ۲ هزار پایگاه مقاومت در دهه فجر خبر داد و گفت که این رزمایش با کمک نیروی انتظامی با هدف ضریب افزایش امنیت و نیز آمادگی و صلابت بسیج به نمایش گذاشته شود.
 
سرهنگ پاسدار رضایی از طرح خودحفاظتی از ادارات و کارخانجات هم در مازندران خبر داد و افزود: این طرح در چند ماه گذشته هم در مازندران توسط بسیج سازمان ادارات اجرا شد و این برنامه در دهه فجرهم اجرا خواهد شد.
 اجرای ۱۱ هزار ۶۲۱ عنوان برنامه در دهه فجر سال ۹۹/ رصد کرونایی ۲۴۵ هزار ۵۵۰ خانوار در طرح حاج قاسم
 
*تبدیل  ۳ هزار ۳۳۳ پایگاه مقاومت  به پایگاه سلامت 
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به طرح شهید سلیمانی هم اشاره کرد و با اعلام اینکه ۳ هزار ۳۳۳ پایگاه مقاومت در سراسر استان در این طرح فعال هستند، گفت: بالغ بر ۲۳ هزار  بسیجی در چهار تیم رصد اولیه، تیم حمایتی، تیم مراقبتی و تیم نظارتی مشغول قطع انتقال زنجیره کرونا  هستند.
 
به گفته سرهنگ پاسدار رضایی ۲۴۵ هزار ۵۵۰ خانوار  درطرح شهید سلیمانی پایش و رصد شدند که شامل جمعیتی بالغ بر ۸۷۸ هزار و ۳۶۸ نفر می‌شود.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با تصریح بر اینکه هرجایی که شبکه بهداشت و علوم پزشکی اعلام نیاز کند، تیم‌های بسیجی وارد میدان مقابله با کرونا می‌شوند، افزود:با اجرای طرح شهید سلیمانی ۲۳ هزار ۷۴۹ نفر تست کرونای مثبت، تست منفی ۵۰ هزار ۳۳۹ نفر بودند.
 
سرهنگ پاسدار رضایی با اشاره فعالیت‌های تیم نظارتی در بازار هم گفت:  ۷ هزار ۵۷۲ واحد اخطارگرفته و هزار و ۱۴۷ به علت رعایت نکردن دستورات بهداشتی پلمپ و همچنین ۲ هزار ۶۸۴ باب منزل هم گندزدایی شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار