خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: دستگاه قضابا کم کاری دستگاههای اجرایی در احقاق حقوق عامه بدون اغماض برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۸۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین در اولین گردهمایی شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکستان در راستای احیاء حقوق عامه از منظر بیانیه گام دوم انقلاب وسند تحول قضائی گفت: در سند تحول بنیادین دستگاه قضایی هفت ماموریت پیش بینی شده که دومین آن احیاء حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی‌های مشروع است. بی گمان با اجرایی شدن سند تحول قضایی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب، اهداف مهمی، چون دستیابی به عدالت و رضایتمندی مردم محقق می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: در اجراء و احیای حقوق عامه سه وظیفه عمل به وظایف در راستای احیای حقوق عامه، صیانت از حقوق عامه و نظارت و پیگیری بر متعرضان حقوق عامه بر عهده دستگاه‌های اجرایی گذاشته شده و چنانچه سازمان‌های متولی امر به وظیفه شان در این حوزه عمل نکنند، دستگاه قضا بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

مقام ارشد قضائی استان تصریح نمود: خوشبختانه تلاش‌های مثبت و فراوانی در راستای احیای حقوق عامه در شهرستان تاکستان صورت گرفته است، اما هنوز وظایف و ظرفیت‌های خالی بسیاری وجود دارد که باید توسط دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق آن انجام شود.

۱۰۱۰/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها