مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

ثمرات بی شمار انقلاب اسلامی از برکات خون شهداست

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، جانفشانی ها، ایثار و خون شهدا را عامل ماندگاری انقلاب عنوان کرد و گفت: ثمرات بی شمار انقلاب اسلامی از برکات خون این شهداست.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۹۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در آیین گرامیداشت دهه فجر در سپاه میانه با بیان اینکه برپایی نظام اسلامی، همواره خواسته و آرزوی ائمه اطهار(ع) بوده است، شکل گیری و استقرار انقلاب اسلامی را یکی از الطاف الهی دانست.

وی اظهار داشت: وجود نظام توحیدی به عنوان شاکله و اصل نظام بسیار حائز اهمیت است و نباید کم کاری های برخی از مسئولان و مشکلات اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان و افراد نفوذی، ما را از اصل نظام منحرف کند.

حجت الاسلام مهدی نیا با اشاره به نقش ولی فقیه در راس نظام توحیدی جهت حرکت انقلاب اسلامی در مسیر دین، اسلام و انبیای الهی در سخت ترین شرایط، تهاجمات و تحریم ها، قدرت مدیریت الهی ایشان را مورد اعتراف دوستان و دشمنان دانسته و افزود: رهبر فرزانه انقلاب، این انقلاب را فرصتی برای احیای شعائر دینی و اسلامی می داند و دلیل شکست ناپذیری نظام اسلامی، وجود ولی فقیه در راس این نظام است.

وی با اشاره به عیاشی های سران کشور در دوران ستمشاهی و بذل و بخشش های شاهان پهلوی و قاجاری، تکه تکه شدن کشور در طول سالیان گذشته قبل از انقلاب برای ماندگاری تاج و تخت و دستیابی به امیال نفسانی را یادآور شد.

حجت الاسلام مهدی نیا تاکید کرد: فرماندهان و مسئولان انقلاب اسلامی جزو متدین ترین و پرکارترین ها بوده اند و با پیشقدمی در انجام امورات سخت و در صحنه بودن، همواره در حفظ تمامیت ارضی کشور کوشیده اند و مصداق بارز آنان، امثال شهید سلیمانی می باشند که خود را وقف اسلام و انقلاب کردند.

   وی رشد و توسعه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و دستاوردهای بی شمار آن را متذکر شده و اضافه کرد: ولایت فقیه به عنوان حافظ مقدسات و مانعی بر سر راه تحریف و تهدید، مهمترین رکن نظام اسلامی ماست و وحدت مردم و ولایت، الطاف الهی را متوجه کشور کرده است.

   آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار