از سوی فرماندهی و دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام صادر شد:

پیام تسلیت درگذشت پدر شهید رمضانعلی توکلی فر (پشت زاده)

فرماندهی و دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام در پیامی درگذشت پدر پاسدار شهید «رمضانعلی توکلی فر» (پشت زاده) مرحوم «حاج غلامحسن توکلی فر» را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۳۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما جاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا

خانواده معزز پاسدار «شهید رمضانعلی توکلی فر» (پشت زاده) کارنامه نورانى جهاد و شهادت؛ گواه صادقى بر کسب بالاترین امتیازات و مدارج دنیوی و اخروی است که با مهر رضایت‏ خدا امضاشده است.

امام خمینی (ره) در تمجید از مقام والای شهید و شهادت می‌فرمایند: هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت و مجاهدت شهدا و ایثارگران است و خلف صالحشان نیز در فرازی زیبا چنین می‌فرمایند که هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.

این فراز‌های حکیمانه در حالی باروح و جان هر ایرانی بصیر پیوند می‌خورد که چهل‌ودو سال پرچم مقدس انقلاب اسلامی ایران برمدار پیروزی و فتح قله‌های افتخار و عزت جهانی برافراشته و این شکوه و عظمت مُیسر نبود جز درگرو تلاش، مجاهدت و فَاستَقِم کَما أُمِرت مُجاهدان فی سبیل الله همانند سلیمانی‌ها، ابو مهدی‌ها و توکلی فرها.

بدین‌وسیله درگذشت پدر این شهید عالی‌مقام، مرحوم «حاج غلامحسن توکلی فر» را به خاندان مکرم ایشان، دوستان، ارادتمندان، هم‌رزمان و به‌ویژه همکار عزیزمان تسلیت عرض می‌کنیم.

امید است روح مطهر این پدر بزرگوار در کنار ارواح مطهر طیبۀ شهدا مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.

فرماندهی و دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار