جهادگران گروه جهادی شهید آیت الله دستغیب استان زنجان؛ دستان پرمهری که به یاری محرومان می پردازند

زنجان-اقدامات جهادگران گروه جهادی شهید دستغیب استان زنجان در روزهای کرونایی تشریح شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۸۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ نامشان جهادگر است، بسیجیانی که سالهاست بهترین تفریح در تابستان و ایام‌های تعطیل برایشان خدمت به مردم مناطق محروم است و از این که در جهت محرومیت زدایی و خدمت به مردم گام بردارند لذت می‌برند.


در روزگاری که هیاهوی دنیا و دغدغه‌های فراوان ذهن انسان را به سمت و سو‌های مختلفی می‌کشاند، جوانان مومن و انقلابی اقدام به فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای می‌نمایند تا بتوانند در آن زمینه‌ای که مهارت دارند به محرومین خدمت کنند.


از تک تک جهادگران می‌توان درس گرفت، درس انسانیت، درس پاکی و خدمت، درس تلاش برای محرومیت زدایی و هر کدام خالصانه‌تر از دیگری خدمت می‌کنند، گویی این جوانان در این دوره زمانی خدمت را بزرگترین افتخار می‌دانند.


اقدامات جهادگران بسیجی بسیار چشمگیر است، بسیجیانی که در اقدامات فرهنگی، پزشکی، عمرانی و آموزشی و خدمت به محرومان سنگ تمام میگذارند.


گروه جهادی شهید دستغیب زنجان یکی از این گروه هاست که خدمات ارزنده‌ای برای محرومیت زدایی در روز‌های کرونایی انجام داده است.


احداث خانه‌های محروم در سطح شهرستان زنجان روستا‌های مجاور نظیر مناطق سایان، کوی فاطمیه، اسلام آباد، عباسیه و روستا‌های پالتلو، حاج سیران، قره پشتلو قره تپه، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در راستای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در چندین مرحله، تهیه و توزیع چند سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، تعمیرات اساسی لوازم خانگی محرومان، ضد عفونی معابر و مناطق پرتردد در ماه‌های نخست شیوع ویروس کرونا در استان از اقدامات صورت گرفته توسط این گروه جهادی در سال جاری می‌باشد.


پرداخت هزینه‌های قبوض آب و برق و گاز نیازمندان، تهیه وتوزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان، تهیه لوازم گرمایشی و تحویل آن به نیازمندان منطقه، پخت غذای گرم و توزیع بین محرومان و... از دیگر اقدامات این گروه جهادی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.


در ادامه تصاویری از اقدامات گروه جهادی شهید دستغیب را مشاهده میکنید:
ارسال نظرات