برخورد ما با مشکلات باید عمار گونه باشد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برخورد ما با مشکلات باید عمار گونه باشد، و هر جا مشکلی هست با امید بخشی در مقابل آن وارد عمل شویم.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۳۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در جلسه شورای فرماندهی سپاه دیواندره با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر و گرامیداشت این ایام اظهار داشت: خدمات انقلاب اسلامی به ایران در طول تاریخ بی‌نظیر است و از پیشرفت‌های علمی که نصیب کشورمان شده است باید به عنوان یک دست آورد مهم انقلاب یاد کرد.

وی افزود: کشور ما در حین محاصره و تحریم توانست به فن‌آوری صلح آمیز هسته‌ای و توانمندی‌های حساس ماهواره‌ای و موشکی دست پیدا کند، این در حالی است که قبل از انقلاب با وجود رابطه با بسیاری از کشور‌ها هیچ سهمی در تولید دانش در سطح جهان نداشتیم، اما در حال حاضر پیشرفت‌های علمی کشور، بسیاری از کشور‌های گوناگون دنیا را متواضعانه در برابر ایران به مذاکره وادار کرده است.
 

سردار حسینی عنوان داشت: کاری که مورد نظر و تایید دشمن است این است که برخی از خود فروختگان در داخل کشور همه خوبی‌ها را به حساب غرب و بدی‌ها را به حساب نظام می‌نویسند، که در این میان وظیفه ما این است که با آگاه سازی مردم درباره خدمات انقلاب مقابل دشمن ایستادگی کنیم.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر تصریح کرد: برخورد ما با مشکلات باید عمار گونه باشد، و هر جا مشکلی هست با امید بخشی در مقابل آن وارد عمل شویم و این امر را به خاطر داشته باشیم که تهمت زدن و هیاهو به راه انداختن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و تبیین انقلاب بهترین راه مبارزه با جبهه‌های تمدن غربی و غربگرا‌ها است.

فرماندهی سپاه بیت المقدس استان کردستان در این جلسه خاطرنشان کرد: عملکرد مسئولان در خودآگاهی مردم بسیار تاثیر گذار است، و حضور خاشعانه، دلسوزانه و حریصانه آن‌ها جهت رفع مشکلات مردم در خوشبینی مردم به نظام تاثیرگذار است و اگر در خدمات رسانی ضعف داشته باشیم، نگاه مردم به انقلاب تغییر می‌کند و به خاطر بی کفایتی برخی از مسولان به انقلاب بدبین می‌شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان داشت: این انقلاب دو مرحله پیروزی انقلاب و تشکیل نظام را پشت سر گذاشته است و امروز در مرحله ساخت دولت اسلامی قرار داریم، که در این میان تلاش برای ساختن و اموزش نسل سوم و چهارم انقلابی وظیفه همه مسئولان است.


سردار حسینی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اهمّیت و وجوب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تا بدان حد بوده است که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خویش از آن یاد کرده‌اند و مشارکت مردم را هم حق و هم تکلیف برشمرده‌اند و از آن به عنوان ضامن حفظ اسلام، کشور، استقلال و آزادی ملت دانسته‌اند.

در پایان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن دیدار با ماموستا جلال مرادی امام جمعه دیواندره با خانواده شهیدان فایق و رشید سبحانی دیدار و گفتگو کرد.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات