خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود:

مهم ترین دستاورد انقلاب کنار زدن سلطه شرق و غرب است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود گفت: مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی کنار زدن سلطه شرق و غرب است.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۶۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حجت الاسلام حسن امیرنژاد در آیین گرامیداشت دهه  فجر در جمع کارکنان سپاه هشترود افزود: در نتیجه این دستاورد امروز استقلال داریم و خودمان برای سرنوشتمان تصمیم می گیریم و این استقلال ناشی از انقلاب اسلامی غیرقابل کتمان است.

وی ادامه داد: این انقلاب با اهداف مشخصی شکل گرفت که از جمله آن استقلال، آزادی، عدالت، پیشرفت معنوی، پیشرفت مادی و ظلم‌ستیزی در سراسر جهان و دفاع از مظلومان و مستضعفان در اقصی نقاط جهان بود.

حجت الاسلام امیرنژاد در ادامه با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: منطق مبارزه با تکیه بر مردم، حضور گسترده مردم در صحنه و خودباوری متکی بر ایمان، وحدت کلمه و اتحاد و هم‎صدایی برای تغییر و اصلاح کشور از ویژگی های بارز این انقلاب بود.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی گوهر دین آشکار شد و بناست توسعه فکر اجتماعی در حوزه‎های مختلف، نظریه‎پردازی بنیادی و کاربردی در حوزه‎ها و دانشگاه‎ها، نظام‌سازی و تنظیم قوانین و برنامه‎های مناسب و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی منجر به عینیت یافتن ارزش‎های والای اسلامی و انقلابی در زندگی مردم غیور ایران اسلامی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار