خبرهای داغ:

طلاب جهادی استان در ایام شیوع کرونا خدمات بی بدیلی به مردم داشته اند

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: طلاب جهادی استان در ایام شیوع کرونا خدمات بی بدیلی به مردم داشته اند.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۶۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مجمع علمای استان گفت: علی رغم همه ی توطئه های دشمنان و استکبار علیه کشور ما،  نظام ما به سمت اهداف خود مصمم در حال حرکت است.

سردار حمید دامغانی  افزود: طلاب و روحانیون بسیجی در طول 40 سال به ویژه امسال و در ایام کرونا خدمات بسیار زیادی در فعالیت های مختلف داشته اند و نقش آفرینی بی بدیلی داشته اند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه وحدت حداکثری در بین مردم و مسئولان در استان وجود دارد و در چند سال اخیر در حوادثی مانند سیل پلدختر و کرونا و ... به وضوح این انسجام را می توان دید که کار های بزرگی رقم زده شده است.

او ادامه داد: راه اندازی قرارگاه پیامبر اکرم (ص) کار بزرگی بود که در استان انجام شد و برای تقابل با دشمن ما معتقدیم که باید محله به محله و مسجد به مسجد قرارگاه هایی ایجاد شود و تاکتیک هایی برای آنها داشته باشیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  خاطرنشان کرد: با تصمیمی که در استان گرفته شد قرارگاه پیامبراکرم (ص) راه اندازی شد و قرار است این قرارگاه ها کمک کنند که مساجد در محلات به نقش واقعی خود برسند و مدیریت محلات را بر عهده داشته باشند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این جلسه گفت:  دستاورد های امروز نظام ما به خاطر تبعیت از ولایت فقیه است که باعث شده در موضوع امنیتی دشمن های ما از ما بترسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  افزود: شهید سلیمانی همیشه خود را سرباز ولاتی می دانست و باید تلاش کنیم تا در انتخابات آینده کسی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت باشد و از ولی فقیه تبعیت کامل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار