خبرهای داغ:
امام جمعه موقت طبس:

اسلام و انقلاب خط قرمز ماست

حجت الاسلام المسلمین زنجانی گفت : انقلاب اسلامی ما انقلابی متفاوت با سایر انقلاب های جهان ، آن هم با محوریت دین اسلام بود.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۸۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حجت الاسلام المسلمین زنجانی، امام جمعه موقت شهر طبس در مراسم دیدار مسئولین با امام جمعه و تجدید میثاق امت با ولایت گفت :قبل از انقلاب اسلامی سه انقلاب در فرانسه، روسیه و چین رخ داد که هر سه مدعی بودند که با دین میانه ای ندارند ولی انقلاب اسلامی ما با معنویت آغاز کرد و هدف خود را استقلال آزادی با محوریت جمهوری آغاز شد.

وی افزود : اصول انقلاب اسلامی چهارپایه دارد، اصل اول انقلاب ما اسلام بود، امام فرموداگردر مقابل دین مابایستیددر مقابل تمام دنیای شما خواهیم ایستاد.

زنجانی خاطر نشان کرد :اصل دوم انقلاب ما ولایت است ودر دنیا هدف مشترک تمام انقلاب ها دین ستیزی بود ولی انقلاب مابامحوریت اسلام ولایت را مطرح کرد.

امام جمعه موقت طبس تاکید کرد: اصل سوم انقلاب مردم هستند و مردم خداست خود راگفتند و در این نظام هر کس خدمت گذارتر باشد آقاتراست

وی عنوان داشت : اصل آخر این انقلاب وحدت است و وحدت به معنی در کنار هم بودن است ولی این وحدت به معنای وحدت حق و باطل، اسلام و کفر نیست، البته در مقابل غرب جهت رسیدن به خواسته هایمان مذاکره می کنیم ولی اسلام و انقلاب را کنار نخواهیم گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار